Announcement

Collapse
No announcement yet.

Årets Luftsportsting 17-18/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Årets Luftsportsting 17-18/3

    Modellflyseksjonen består pr 01.01.2007 av 61 klubber, og i følge oversikten her: Finner du ikke det du leter etter? så har disse klubbene tilsammen 83 representanter.

    Så langt jeg kan se er det påmeldt rundt 40 representanter fra klubbene.
    Det er vel litt i underkant av hva som er ønskelig, og jeg vil derfor oppfordre alle de klubber som ikke har meldt på representanter om å gjøre dette så snart som mulig.

    Påmelding via web er nå stengt, men send en mail til Terje Martinsen terje@modellfly.info og opplyse om; klubb, navn, representant eller observatør, og eventuell deltakelse på fagseminar.

    Bare til orientering, det er ikke flere rom igjen på hotellet.

    Kjell Aanvik
    Vingtor RC klubb

  • #2
    Noen småfeil

    Snilt av deg å "hause" opp folket litt Kjell, men det er et par skjønnhetsfeil her. Det vi KAN invitere til er seksjonsmøtet på lørdag. Det tar første del av dagen, og så kjører vi informasjon om diverse saker av interesse for de fleste etter lunch;
    1. Hovedsatsingsområder 2007-2010.
    1.1. Utdanning av instruktører.
    1.2. Klubbutvikling.
    1.3. Barne- og ungdomssatsningen
    2. Diverse innformasjonssaker
    2.1. Bruk av forbundets og seksjonens nettsider:
    2.1.1. www.modellfly.info
    2.1.2. www.modellflyskolen.no
    2.1.3. MeLWin
    2.2. EM F4B/C 2009
    2.3. Status fra Sikkerhetsutvalgets arbeid
    2.4. Adgang til tippemidler (anleggsmidler) til idrettsanlegg for modellfly
    3. Eventuelt
    Det kan under eventuelt åpnes for diskusjon av saker som klubbene og representantene ønsker belyst, men for å gi styret en mulighet til å forberede innlegg og svar, bes slike saker meldt inn til terje@modellfly.info senest mandag 12. mars 2007.

    Og påmeldinger sendes til arne.mathisen@nak.no, det er han som har oversikt over ledige plasser!
    Mvh Terje Martinsen
    leder Modellflyseksjonen/NLF
    www.modellfly.info

    Comment


    • #3
      Originally posted by tema95
      Snilt av deg å "hause" opp folket litt Kjell, men det er et par skjønnhetsfeil her. Det vi KAN invitere til er seksjonsmøtet på lørdag. Det tar første del av dagen, og så kjører vi informasjon om diverse saker av interesse for de fleste etter lunch;

      Og påmeldinger sendes til arne.mathisen@nak.no, det er han som har oversikt over ledige plasser!
      Bare lørdag, og ikke hele helgen mao. Desto enklere burde det vel være å få noen til å stille opp og representere klubben.

      Kjell Aanvik

      Comment


      • #4
        Er det noen andre her inne som skal på seksjonsmøtet?
        Kunne jo vært artig å hilst på dere i hvert fall.
        Jeg skal innover. Er det flere?
        Espen Melby

        :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

        Comment


        • #5
          Originally posted by Eureka
          Bare lørdag, og ikke hele helgen mao. Desto enklere burde det vel være å få noen til å stille opp og representere klubben.

          Kjell Aanvik
          Riktig!
          Søndag er det Luftsportstinget, og der møter bare representanter som er valgt av seksjonsmøtet. 8 stk pluss undertegnede (som sittende styreleder), som så stemmer på seksjonens vegne.
          Men alle som har lyst kan melde seg på årsmøtemiddagen lørdag, men den koster 400 kroner + drikke etter smak.
          Seksjonsmøtet og Tinget er kanskje den viktigste pilaren i demokratiet som jo et idrettsforbund er ment å være.
          Har noen lyst til å si det sittende styret noen sannhetens ord så er det greit, men egentlig tar jeg det svake oppmøtet som bevis for at folket er stort sett fornøyd.
          De som gjerne ville klage, og ikke møter opp eller har stilt forslag, har egentlig ikke så mye de skulle sagt de neste to årene. Naturligvis lytter seksjonsstyret til medlemmene, men den RETNINGEN vi skal følge de neste to årene blir lagt på seksjonsmøtet og Tinget. Dette ble tungt?!?!
          Ha en trivelig kveld. Jeg legger fliser og har egentlig ikke tid til å sitter her!
          Mvh Terje Martinsen
          leder Modellflyseksjonen/NLF
          www.modellfly.info

          Comment

          Working...
          X