Announcement

Collapse
No announcement yet.

MI (Modellflyinformasjon) kom i posten i dag.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OK, jeg trodde det var en slags enighet om å kunne bruke hverandres tekster. Jeg ville i utgangspunktet synes det var helt OK å publisere min lange artikkel om F3A-NM fra siste nr av MI på MFN også, men den er jo om et arrangement som var i sommer.
    Last edited by bjeff; 06-12-12, 14:15. Reason: Tror det ble en misforståelse? MI/MFN
    Anders Eiebakke
    90078513

    Comment


    • Jeg tror nok at både Wold og jeg er enige om at jo flere som bidrar begge plasser, jo bedre er det.
      Anser det ikke som MIN oppgave å bestemme hva folk skal lese (med enkelte forbehold)
      Bakdelen for MI er jo at de må forholde seg til antall sider. MFN er bare å pøse på.

      Ideelt sett kunne man publisert en artikkel i MI. En dag eller to etter kunne man publisert
      samme artikkel på MFN, men da med flere bilder og evt. mere tekst.


      Hvis noen vil skrive en kort/lang sak om friflukt-modeller i ytre arna, så er det superb
      for alle som er interessert i dette. Alle andre kan jo bare droppe å lese det.
      Det er verre når folk unngår å publisere av frykt for at ikke alle vil like det.

      Også håper jeg folk slutter å måle popularitet på en tråd/artikkel utifra antall kommentarer.
      Det er ikke alt som blir kommentert i VG heller, for å si det sånn..

      Det er MANGE som har MYE glede av små og store tråder uten at det blir kommentert så mye.

      Det er jo bare å se når man treffer likesinnede. De fleste har lest den og den tråden,
      men har dem kommentert? Nope

      Nei. Pøs på med propaganda i alle type medier. Om å gjøre å rekruttere så mange som mulig...

      EDIT: Og som nevnt tidligere er NLF hjertelig velkommen til å få eget forum, gjerne med egne moderatorer
      for å spre sin propaganda. Folk som ikke liker NLF får bare skippe innlegget. Enkelt og greit.
      Last edited by xilian; 06-12-12, 12:28.
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • Originally posted by Jon Wold View Post
        Send meg medlemsnr så skal jeg sjekke

        - Edit: Finner deg ikke i databasen, hvilken klubb er du medlem i?
        Medlem i Tønsberg Modellflyklubb " TMFK "!

        Kanskje det fortsatt blir sendt til gamle addr. min..? Kan jo ta resten på PM..
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • Originally posted by xilian View Post
          J




          EDIT: Og som nevnt tidligere er NLF hjertelig velkommen til å få eget forum, gjerne med egne moderatorer
          for å spre sin propaganda. Folk som ikke liker NLF får bare skippe innlegget. Enkelt og greit.
          Det eksisterer allerede :Vis forum - Modellfly | Norges Luftsportforbund
          Bfight 210
          De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
          De Havilland DH 2 skala 1/5,3
          Phoenix RC Club

          Comment


          • Originally posted by bth View Post
            Sier jo litt om populariteten at det kun er 6 innlegg der, skrevet av de som oppretta forumet, og ett av to svar
            er fra en robot som har lagt inn en annonse for noen suspekte medisiner.

            Hadde blitt mye mer interesse for NLF og Modellflyseksjonen om de ansvarlige hadde brukt dette forumet,
            tror jeg .................



            Comment


            • Er klar over at NLF har eget fora, men dette var ikke noe jeg foreslo for første gang her om dagen,
              som var oppstartdatoen for dette.. Og det jeg pratet om var jo en forum innunder her, ikke
              100% frittstående.

              Ikke begriper jeg hva vi skal med ENDA et heller... Men forstod det som at det ble startet
              for å dekke HELE NLF, ikke bare for å konkurrere med MFN.
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • Originally posted by xilian View Post

                Ikke begriper jeg hva vi skal med ENDA et heller... Men forstod det som at det ble startet
                for å dekke HELE NLF, ikke bare for å konkurrere med MFN.
                Hvis man går til hovedsiden, dekker den hele NLF Hovedside | Norges Luftsportforbund
                Bfight 210
                De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                Phoenix RC Club

                Comment


                • Nå synes jeg du var vrien.

                  Jeg er klar over at det dekker hele NLF, og det er derfor jeg sier at
                  det mest sannsynlig er årsaken til at det ble startet et eget forum.
                  Kjenner at jeg ikke orker å forklare dette særlig mer inngående nå....
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • Tror de fleste av oss som representerer NLF - modellfly bruker dette forumet aktivt for å poste aktuelle saker i tillegg til eventuelt egne sider på Facebook eller lignende. Jeg legger alltid ut stevneinformasjon for F3A/F3P her i tillegg til NLF og Facebook.
                    Espen Kvien
                    Gruppeleder F3A
                    Vingtor RC Club
                    f3a.norge@gmail.com

                    Mange fly og mye moro

                    Comment


                    • MI (Modellflyinformasjon) kom i posten i dag.

                      Whoho fikk de 2siste bladene idag, takker og bukker mr. Wold!

                      Det har blitt et helt annet nivå på disse bladene imo., kudos! Godt jobba!

                      Last edited by alflovvold; 13-12-12, 08:48.
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • Takk, kos deg med bladene. I går la jeg ut en scan av det første MI som ble utgitt i 1977:
                        MI nr 1/1977 | Norges Luftsportforbund

                        God jul og god lesning
                        MVH

                        Jon Gunnar Wold

                        Comment


                        • Originally posted by Jon Wold View Post
                          I går la jeg ut en scan av det første MI som ble utgitt i 1977:
                          MI nr 1/1977 | Norges Luftsportforbund

                          God jul og god lesning
                          Layout'en har tatt seg bra opp, men terminlistene derimot har krympet mye siden 1978
                          arhennie

                          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                          http://hadelandmfk.no/
                          www.henniehobby.no/arne

                          Comment


                          • Hehe ja, de er heldigvis på nett nu for tiden.
                            MVH

                            Jon Gunnar Wold

                            Comment


                            • Min kom ikke i posten..... Var satt i dørhåndtaket, så når jeg åpnet døra fra innsiden i dag tidlig falt den i bakken . Ser ut som de har begynt å bruke Aftenpostenbudet her i Oslo ?
                              Bfight 210
                              De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                              De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                              Phoenix RC Club

                              Comment


                              • De har begynt å sende MI med bud/distribusjonsselskap i enkelte områder pga nye satser fra posten. (økning på over 40% på portoen)

                                Jon Gunnar kommer sikkert med mer info.
                                Stian Håvak (82)
                                Fly low or crash trying!

                                MFN @ Facebook - Like!

                                Comment

                                Working...
                                X