Announcement

Collapse
No announcement yet.

En video sier mere enn 1000 ord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En video sier mere enn 1000 ord

    Denne synest jeg tok kaka .
    Tok en halv time før jeg fikk igjen pusten etter latterkrampa.
    skal vel egentlig være glad at han ikke kom lengre ,kunne vel like gjerne truffet en bil .



    makan har jeg ikke sett.
    Geir I Walderhaug

  • #2
    Huff ja. Det kan være litt kinkig med sånn modellflyging helt i starten

    Spent på å se hvor lang tid det tar før første syrlige kommentar til videoen ruller inn også jeg
    Mvh
    Torbjørn Gustafson
    www.trmfk.no



    Will fly for food

    Comment


    • #3
      Aner jeg medlemskap i den beryktede balanserorsklubben, eller var det noe annet som gikk galt? Kort, men spektakulært forresten!
      Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

      Steinar B Johansen
      Lillehammer mfk

      Comment


      • #4
        Originally posted by FORMOSAMOSER View Post
        Denne synest jeg tok kaka .
        Tok en halv time før jeg fikk igjen pusten etter latterkrampa.
        skal vel egentlig være glad at han ikke kom lengre ,kunne vel like gjerne truffet en bil .



        makan har jeg ikke sett.

        Godt det endte HER! - Se hvor vedkommende flyr! Ikke akkurat velegnet flyplass med
        tanke på sikkerhet og hva som faktisk kunnet skje...

        Mvh Einar - nårtid skal vi lære???

        Comment


        • #5
          Likte skriket han kom med når flyet traff bakken!

          Comment


          • #6
            Originally posted by bad scientist View Post
            Aner jeg medlemskap i den beryktede balanserorsklubben, eller var det noe annet som gikk galt? Kort, men spektakulært forresten!
            Sitter man med høyderoret i magen når man tar av skjer dette.

            Og Torbjørn..... er det dette du mener?...... HERREGUD! man kan vel ikke fly på en gangvei rett ved siden av en traffikert riksvei!........
            Christen
            http://jetsofnorway.com/

            Comment


            • #7
              Når jeg ser på denne filmen så for jeg en følelse av at når vi leter etter ny flyplass så er det noen områder vi ikke har tenkt på ennå som kan brukes
              Error page
              Svein-Tore Gundersen

              Graupner MC32 Hott V2
              Yak 55 SP 3m Comp-ARF(Blue Flagg)m/3W 170 CS
              Sbach 342 DA 50
              3dhs Slick 89 Elektro
              Skymaster F-18C ( ATJ 170Ti )
              Jet Legend F-15 (simjet 3000)
              Retrojet 75 (Simjet 1910)
              Pilot-Rc Dolphin 86 (Jet-Cat 120)
              Byron Corsair

              Comment


              • #8
                Sett disse?
                http://www.break.com/index/rc-landin...out-pilot.html
                http://www.break.com/index/rc-jet-hi...-take-off.html
                Last edited by ar0ma; 15-02-08, 18:57. Reason: en til..
                Mvh
                Arthur Olaisen

                Don't forget the Loctite, Bob

                Comment


                • #9
                  Videoen i første posten er fra rett utenfor Bergen landsfengsel.
                  Her har det vært flydd i mange, mange år, og det har vel stort sett gått bra.
                  Hvis kameramannen hadde filmet litegrann til høyre hadde man kunnet sett en SVÆR åpen plass. (fotball gressbane, + jordene til en bondegård)

                  Denne lille veien som man så her ble vel ofte brukt til å lette fra når gresset var for høyt.
                  PS. Skal sies at det i disse dager er blitt flyforbud på denne plassen, ifølge fengselsbetjentene i hvertfall.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Christen View Post
                    Sitter man med høyderoret i magen når man tar av skjer dette.

                    Og Torbjørn..... er det dette du mener?...... HERREGUD! man kan vel ikke fly på en gangvei rett ved siden av en traffikert riksvei!........
                    Nei kan vel ikke si at jeg synes dette er en OK måte å utøve hobbyen på. Er bare litt smålei av at hver gang en slik video blir lagt ut her ender det med en diskusjon som tar av så til de grader at det blir helt latterlig.
                    DET er det jeg mener med mitt utsagn.

                    Personlig ville jeg aldri turt å fly derifra. Hverken på det nivået jeg er nå. Eller hvilket nivå jeg en dag må kunne nå. Nesten makeløst tankeløst spør du meg
                    Mvh
                    Torbjørn Gustafson
                    www.trmfk.no



                    Will fly for food

                    Comment


                    • #11
                      Denne er også ganske morsom:

                      Azkiboy


                      "Når du først har blit bitt av RC Basillen så blir du aldri frisk"

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by TeGe View Post
                        PS. Skal sies at det i disse dager er blitt flyforbud på denne plassen, ifølge fengselsbetjentene i hvertfall.
                        I disse dager?

                        Det har vert flyforbud på "Haukåsmarka" siden 2003/2004 eller noe deromkring. Det var vert mange grunner til det. Hovding IL har nektet folk å fly pga fotballbanen (vaktmeseren har jaget folk en haug med ganger), fengselet har påstått at det har blitt dumpet ting innenfor murene fra modellfly (hvilket jeg tviler på) og har forbydd flyging der, og ornitologene har forbudt flyging der i hekketiden til vipene....

                        Kort sagt - det har vert flyforbud der ute lenge, men det er ingen som bryr seg, og snart har vel "klagerne" gitt opp....

                        Bergen Modellflyklubb informerte alle medlemmer om dette flyforbudet når det ble iverksatt og det er ikke et flysted for BMFK (det var det før forbudet). All flyging der ute er såkalt "uorganisert".
                        Anders Hauge

                        www.hang.no - Norges nye HANG-side!

                        www.JetsOfBergen.no
                        rc.andersh.com

                        Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
                        Byggeblog FPV SailCam Easyglider
                        Byggeblog for Eurosporten
                        Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

                        There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

                        Comment

                        Working...
                        X