Announcement

Collapse
No announcement yet.

robbe charter krasj...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • robbe charter krasj...

    hadde noen fine turer (4 tanker) og var på den femte da leg begynte med litt "kosete lavtflygning" med liten fart over et jorde som bare var tresket og ikke pløyd. fløy så lavt at understellet tok nedi halmen og "buttet" noen ganger. tok "den siste lowpassen før leg skulle gi meg for dagen. kom ned på full gass og fikk glitch på høyderoret rett over bakken så flyet stupte ned. jeg ga fort høyderor og dro flyet vertikalt en stund før jeg fløy fremover på full gass igjen. når jeg tok en venstersving gjorde flyet en "byks" mot høyre bed et smell når jeg slapp stikka. ga da bal. ror til venster og hørte noe knas oppi der før jeg plutselig så TO biter oppi der og så flyet spant mot vår moder jord før det smalt en tredje gang... da knakk vingen og flyet gikk rett ned i tæla pløyd jorde. alr forran "frontruta" er borte... tror nesten jeg skal få det i lufta igjen men trenger da noen mål av noen som har dette gamle flyet. målene jeg trenger er: hvor langt er det fra slutten av frontruta til firewallen? og hvor langt er det fra firewallen til tuppen av flyet?

    bilder kommer...

    (av byggesett er du kommet... til byggesett er du blitt) hehe
    Last edited by opa; 05-04-08, 10:20.
    Joakim L. T. 94-Modell
    ---------------------------------------------------
    Aeroworks - Extra 300
    Extreme Flight - Yak 54E Profile
    Crrc-Pro GF26I
    EG - Yak 54 26cc
    Kyosho - Edge 540 .50
    C Goldberg - Cub med flottører
    OMP - Katana V2

    those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all
Working...
X