Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lakkerin og strømpebukse.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg har ikke noen bilder desverre, kansje andre har,, en annen tøff metode er og legge på lakk og ta en vrengt remapose blåse den opp og trykke den i lakken.
    Ps har ikke brukt diss metoder selv bare sett resultater, meget tiltalende

    Comment


    • #17
      Har ikke kommet lengre med strømpebukseprosjektet mitt enn at grunnfargen er blitt lakkert i dag. Skal prøve strømpebukse trikset i morgen og få toppfargen på, evnt. se om jeg ikke får tatt noen bilder også etter "fetish-lakkeringen"

      Comment


      • #18
        Originally posted by Lars Odland View Post
        Har ikke kommet lengre med strømpebukseprosjektet mitt enn at grunnfargen er blitt lakkert i dag. Skal prøve strømpebukse trikset i morgen og få toppfargen på, evnt. se om jeg ikke får tatt noen bilder også etter "fetish-lakkeringen"
        Hva med å lakkere noe annet, og så prøve seg frem litt før du gjør det for alvor? Har en kompis som brukte nylonstrømpe på canopyen sin, og det ble faktisk ganske kult. Kan ringe ham i morgen å spørre om når han fjernet srtrømpa, men det blir litt slemt å ringe nå, da han skal opp om fem timer..
        Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

        Steinar B Johansen
        Lillehammer mfk

        Comment


        • #19
          Originally posted by lynvingen View Post
          en annen tøff metode er og legge på lakk og ta en vrengt remapose blåse den opp og trykke den i lakken.
          Hva for en effekt gir det?
          Anders Hauge

          www.hang.no - Norges nye HANG-side!

          www.JetsOfBergen.no
          rc.andersh.com

          Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
          Byggeblog FPV SailCam Easyglider
          Byggeblog for Eurosporten
          Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

          There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

          Comment


          • #20
            Eller lakke først med svart, la tørke. Så på med f.eks. "veivesen-orange" med nevnte Remapose, så tørke før du topper med svart igjen.
            Vannslipe med med 600 grit først, så 1200, til du får fram det orange, et helt uvanlig syn kommer frem etthvert, men forsiktig så du ikke pusser igjennom det første laget med svart.
            Klarlakk oppå.

            Har brukt plastposen i flere sammenhenger tidligere. Det over var på en Harley jeg hjalp til på, har også støpt en 5,5 meter havkajakk i karbon med samme lakkteknikk.
            Hadde svart og hvit, blandet 7 forskjellige gråfarger av det, og la en liten runde her og der i forma med de forskjellige gråfargene. Malte til slutt alle lag over med mørk grå for å "tette eventuelle hull".
            Resultatet så ut som det var hogd ut i granitt, men veide 14.5 kilo
            Gangen i huset er malt med T-shirt... Ser ut som høstløv.
            Veldig kjekt å eksperimentere litt!
            Last edited by Soarer; 20-07-08, 01:58. Reason: Skrivefleil..
            Mvh
            Gudmund

            Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
            Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

            Comment

            Working...
            X