Announcement

Collapse
No announcement yet.

Digitalt Skyvelær

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by orjanp View Post
    Selges også en mengde skyvelær på ebay.co.uk. Kanonbillig pund gjør handelen til en fryd.
    Kr 93 pr stk inkl porto Bestilte to for sikkerhets skyld.
    Rolv B
    Flisespikkeri er gøy!
    Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
    Dyrøy MFK
    ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
    http://rolv.info

    Comment


    • #17
      Kasama har jo linker med strekkfisk prinsipp, altså den ene enden er links mens den andre er vanlige gjenger. DA kan du finjustere
      Hilsen Rune Marcussen

      MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
      T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
      JR DSX9

      Fitjar Modellflyklubb
      ---------------------------------------------------------------------------
      Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

      Comment


      • #18
        Originally posted by lupus49 View Post
        Kr 93 pr stk inkl porto Bestilte to for sikkerhets skyld.
        Rolv B
        Noen lavere....
        Fra DealExtreme til 87.- inklusive fri frakt
        Må sikkert bestille 2 her også for å være helt sikker men du havner under moms grensen i alle fall
        Greit med flere for da ligger det alltid en fremme når rotet er som verst på byggebordet.
        Last edited by Quadrocopter; 07-10-09, 09:26.

        Comment


        • #19
          Originally posted by kimhey View Post
          Kun halv turn å justere på?

          Skru linken helt av, og vri den bittelittegranne før du skrur den på igjen. Da kan du fintune da....
          om du allerede har skrudd den inn i ball-linlken så tror jeg det blir vanskelig å få til å lage noen nye gjenger inni den.....
          trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
          trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
          arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
          PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
          homemade quad med diverse elektronikk.
          noen depronkjerrer.
          futaba10c 2.4ghz.
          radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

          Comment


          • #20
            Originally posted by Quadrocopter View Post
            Noen lavere....
            Fra DealExtreme til 87.- inklusive fri frakt
            Må sikkert bestille 2 her også for å være helt sikker men du havner under moms grensen i alle fall
            Greit med flere for da ligger det alltid en fremme når rotet er som verst på byggebordet.
            Ser jo identisk ut med den jeg linket til fra Fosen Tools til Kr. 688!
            Mathias
            Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

            Comment


            • #21
              Originally posted by Mathias View Post
              Ser jo identisk ut med den jeg linket til fra Fosen Tools til Kr. 688!
              Noen Kineser elsker å kopiere og noen vestlige firmaer elsker å kjøpe inn billig Kina greier å mangedoble prisen før de setter på engen label....
              Hva som er tilfelle her vet jeg ikke

              Comment


              • #22
                Originally posted by Quadrocopter View Post
                Noen lavere....
                Fra DealExtreme til 87.- inklusive fri frakt
                Må sikkert bestille 2 her også for å være helt sikker men du havner under moms grensen i alle fall
                Greit med flere for da ligger det alltid en fremme når rotet er som verst på byggebordet.
                Ser identisk ut med det jeg Kjøpte på Europris til 299
                Alf-Reidar Mortensen

                Mine fly
                33% ExtremeFlight Extra 88"3w55xi
                30% yak 54 dl50
                Edge 540 CRRCpro GF45i (Satt i et hjørne)
                PA Ultimate Amr
                MC-24/Hott
                Under Bygging
                Brian Taylor Supermarine Spitfire MkIX 83"
                Midlertidig stopp

                Comment


                • #23
                  holder i masse vis med dei billige greiene, kan sikkert være bedre og. kven veit.

                  Comment


                  • #24
                    Hei Mathias. Jeg har erfaring med billige vs. dyre. Kjøpte 10 stk på Lidl som jeg har gitt bort flesteparten av. Det er fullt på høyde med de andre <500,- skyvelærene jeg har prøvd. På jobb kjøpte vi en drøss med billige fra Würth for å skåne Mitutoyoene fra rufsete verkstedbruk. Problemet er at de mister batterilokket, blir slarkete, repeterer dårlig, og slår seg av alt for fort (batterisparing). Vi har også 5-6 forskjellige Mitutoyo, og der er kvaliteten helt på topp. De slår seg heller ikke av før du bestemmer det.
                    For å sjekke nøyaktigheten og for å få føling med hvor hardt du skal legge til, bør du egentlig ha noen passbiter eller tolker i litt forskjellige lengder.
                    Mener du kan få en standard 150mm Mitutoyo for under 1500,- . I Trøndelag er det Albert E olsen du kan høre med. Det hender de har kampanjer.

                    Comment


                    • #25
                      Hei, Lars!

                      Takk for utfyllende svar. Var en ganske stiv pris på Mitutoyo her til lands, så det spørs om man får tak noe billigere utenlands...


                      Mvh
                      Mathias
                      Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

                      Comment


                      • #26
                        Husk at i norge liker man og kjøpe billig i kina og sette på egen label også da, et fordyrende mellomledd.

                        Kommer til å bli vanskeligere med åra dette her dessverre, hva er ekte og hva er fake......

                        Men til ikke vitenskapelig bruk er nok disse gode nok uansett.
                        Last edited by TheBirg; 08-10-09, 20:49.
                        Ønsker dere en god dag på feltet !
                        Birger Mork

                        Mine besittelser :
                        Flygreier (Massevis)
                        Heligreier (En Mini Titan)
                        Bilgreier (Et par stk.)

                        Comment

                        Working...
                        X