Announcement

Collapse
No announcement yet.

Treff og stevner som er verdt å få me seg i 2011 - Nord-Norge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • william123
    replied
    Hvem er det som kommer på raceweekend på Leknes da? Hadde vært artig å bli kjent med flere av personene bak nicknamet på forumet

    Leave a comment:


  • Aviator
    replied
    Oppdaterte litt på første post

    Leave a comment:


  • hvala
    replied
    Originally posted by william123 View Post
    Raceweekend blir i mai en gang, dato er foreløpig ikke satt
    Raceweekend i Lofoten blir fra 22. mai til 24. mai. Ligger info på terminlista Modellflyseksjonen NLF.

    Leave a comment:


  • hvala
    replied
    Det blir IMAC/Pattern treningshelg i Tromsø fra 27. mai til 29.mai. Bekreftet at Ola Fremming kommer, arbeider med å få på plass en fra IMAC miljøet.

    Mer info kommer på vår hjemmeside når ting er mer på plass.

    Leave a comment:


  • william123
    replied
    Raceweekend blir i mai en gang, dato er foreløpig ikke satt

    Leave a comment:


  • Aviator
    replied
    Originally posted by jeeeeeeright View Post
    En sjebne værre enn geitost!
    Jaja eg har no 8 mnd på meg, så d burde gå

    Leave a comment:


  • jeeeeeeright
    replied
    Originally posted by Aviator View Post
    Uff da.... no må eg vest hive inn servoa i 4 meter'n....
    En sjebne værre enn geitost!
    Ellers har du jo Lofoten Race Weekend for dere med propellvegring på flyene (vet ikke datoen).

    Leave a comment:


  • Aviator
    replied
    Originally posted by jeeeeeeright View Post
    Kan også stille med 100cc slepefly, og de "vanlige" gutta fra LofotenRC stiller selvfølgelig opp på alt som er gøy (og som kjærringene tillater)!
    Uff da.... no må eg vest hive inn servoa i 4 meter'n....

    Leave a comment:


  • jeeeeeeright
    replied
    Originally posted by hvala View Post
    Vi må få till ett slepetreff / storflytreff på gressbanen på Elvenes i 2011.

    Dette passer best i periodene mellom NNM og høsttreffet i Harstad. Jeg har vært i kontakt med Bjørn Nordmoe som organiserer aktiviteten på Elvenes. Det han sa var at juni var uaktuell på grunn av tining, tele og tilvekst av gress. I juli er anlegget okkupert av fallskjerm og motor / seilflyaktiviteter. I august var han veldig positivt til et opplegg, da aktiviteten i denne perioden kunne legge til rette for et modellflytreff.

    Jeg har luftet dette med flere klubber i nord, både Tromsø og Bodø er positivt til et slepetreff / storflytreff på Elvenes. Hva med Harstad, Narvik, Senja, Lofoten, Dyrøy, Sortland og eventuelle andre jeg eventuelt har glemt, skal vi satse på et opplegg?

    Jeg er ihvertfall klar med både slepefly og seilfly, på 800 meter med gress...........................
    Kan også stille med 100cc slepefly, og de "vanlige" gutta fra LofotenRC stiller selvfølgelig opp på alt som er gøy (og som kjærringene tillater)!

    Leave a comment:


  • Aviator
    replied
    Fallskjerm gutta hadde bokka en 10 seters sak i 14 dager... uviss katti etter som han Ketil (seilfly guruen i Salangen) hadde å formidle i dag. Ellers hadde ikkje seilfly (full size) gjengen nokka treff på gang. D va kun de 14 dagan som Fallsljermguttan han viste om som skulle skje til sommeren.
    Så da burde d no være plass til anna aktivitet. Eg blir no å være der oppe i helgene me vogna mi vest d høve sånn når d blir grønt i bakkan.

    Leave a comment:


  • hvala
    replied
    Originally posted by Aviator View Post
    Da e d vel ikkje så mye anna som skjer her oppe i nord.

    Kanskje man kunne fått til ett treff i Salangen på Elvenes i sommer.
    Rett før eller etter NNM da d e mange som kommer langveisfra og kanskje har tid å komme.

    Vi må få till ett slepetreff / storflytreff på gressbanen på Elvenes i 2011.

    Dette passer best i periodene mellom NNM og høsttreffet i Harstad. Jeg har vært i kontakt med Bjørn Nordmoe som organiserer aktiviteten på Elvenes. Det han sa var at juni var uaktuell på grunn av tining, tele og tilvekst av gress. I juli er anlegget okkupert av fallskjerm og motor / seilflyaktiviteter. I august var han veldig positivt til et opplegg, da aktiviteten i denne perioden kunne legge til rette for et modellflytreff.

    Jeg har luftet dette med flere klubber i nord, både Tromsø og Bodø er positivt til et slepetreff / storflytreff på Elvenes. Hva med Harstad, Narvik, Senja, Lofoten, Dyrøy, Sortland og eventuelle andre jeg eventuelt har glemt, skal vi satse på et opplegg?

    Jeg er ihvertfall klar med både slepefly og seilfly, på 800 meter med gress...........................

    Leave a comment:


  • xilian
    replied
    Kan dere ikke legge inn i kalenderen her på forumet i stedet da? ..
    Da får alle det med seg

    Leave a comment:


  • RCpro
    replied
    Originally posted by Aviator View Post
    Heisan,

    Sjefen skal bynne med vaktlista for 2011, å no lure eg på katti eg burde ordne meg fri.
    Hvilke treff og stevner er det verdt å få me seg, når man bor oppe i Nord-Norge (Senja)

    Hadde tenkt å fare ned til Luleå i sommer...
    Harstad, Narvik... kanskje Bodø.. ligg også på lista. Noen som har datoan lett tilgjengelig...?

    Rett meg hvis noen av datoan e feil...

    10-12 juni Pinsetreff Narvik
    27 juni-3 juli Lofotuka (24 juni-3juli)
    1-8 juli Midnight Sun Flyin i Luleå
    5-7 august NNM - Tromsø
    2-4 september Høsttreff Harstad
    Du har glemt "Arctic E-Fest" som gjennomføres i Blåbyhallen på Sortland hvert år første helga i Oktober.

    Leave a comment:


  • strofe
    replied
    Originally posted by Aviator View Post
    Da e d vel ikkje så mye anna som skjer her oppe i nord.

    Kanskje man kunne fått til ett treff i Salangen på Elvenes i sommer.
    Rett før eller etter NNM da d e mange som kommer langveisfra og kanskje har tid å komme.
    Det hadde vært fint om dere fikk til det, det er "plass" til flere treff her nord!

    Leave a comment:


  • Aviator
    replied
    Da e d vel ikkje så mye anna som skjer her oppe i nord.

    Kanskje man kunne fått til ett treff i Salangen på Elvenes i sommer.
    Rett før eller etter NNM da d e mange som kommer langveisfra og kanskje har tid å komme.

    Leave a comment:

Working...
X