Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hadeland mfk på isen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lændingen
    replied
    Originally posted by anders e View Post
    Et bilde fra i dag litt før jeg var ferdig. Men.......når jeg var ferdig, så begynte det å snø igjen.................

    [ATTACH=CONFIG]62478[/ATTACH]
    Det ser veldig bra ut. Der skulle det vell gå ann å lande det meste.,Bortsett fra jet.

    Leave a comment:


  • Kjetil F
    replied
    Ser veldig bra ut, tar med freser i morra. Skal få gjort en litt jeg også

    Leave a comment:


  • anders e
    replied
    Et bilde fra i dag litt før jeg var ferdig. Men.......når jeg var ferdig, så begynte det å snø igjen.................

    Click image for larger version

Name:	142.jpg
Views:	1
Size:	60.9 KB
ID:	595786

    Leave a comment:


  • Kjetil F
    replied
    Tenkte å ta en tur i morratidlig for å gjøre litt på stripa, for nå laver det ned igjen

    Leave a comment:


  • anders e
    replied
    Sripa er klar til bruk med kjempedepo
    Jeg tar hvertfall en tur i morra. Kanskje med AW-yaken, men for se om jeg får den med.

    Leave a comment:


  • anders e
    replied
    Nå blir're flyging

    Leave a comment:


  • Jan Egil T
    replied
    Re: Hadeland mfk på isen.

    Sånn da har det blitt litt over 20meter lengre stripe!! Da er det vel ca klart for fly..... Usikker på hvor stor den er.... Ca 75x14 kanskje....!!



    Leave a comment:


  • anders e
    replied
    Den er stor nok opp til 50cc, men tenkte jeg skulle måke 30m til så jeg kan lure med yaken min utpå. Samtidig kan vi jo be til oss noen om vi ønsker å ha det litt mere sosialt Da passer den liksom alle.

    Leave a comment:


  • Jan Egil T
    replied
    Re: Hadeland mfk på isen.

    Hehe! Var kanskje greit jeg fikk brukt min litt tidligere i dag også når vi snakker om d!! Hvor stor stripe trenger vi forresten? Er den stor nok?

    Leave a comment:


  • anders e
    replied
    Yes, måtte få brukt den feite kroppen til noe fornuftig

    Leave a comment:


  • Jan Egil T
    replied
    Re: Hadeland mfk på isen.

    Originally posted by anders e View Post
    Har trimmet 2 timer nå
    Nå har vi 60x14 meter...........så ja Tangen, du kan fly i morra. Har laget vei ut til depo også.

    Tertitten, ja det snør og blåser her også, men det blir hvertfall lettere å ta det igjen. Også blir jeg så lei oppi hue mitt når jeg bare er inne og eter julemat/kaker
    Har du gjort d? Det er jo helt rått! Jeg gikk ganske fort lei der tidligere i dag!

    Leave a comment:


  • anders e
    replied
    Har trimmet 2 timer nå
    Nå har vi 60x14 meter...........så ja Tangen, du kan fly i morra. Har laget vei ut til depo også.

    Tertitten, ja det snør og blåser her også, men det blir hvertfall lettere å ta det igjen. Også blir jeg så lei oppi hue mitt når jeg bare er inne og eter julemat/kaker

    Leave a comment:


  • Tertitten
    replied
    Om dere har samme vær som her, blir det vel å ta opp igjen det samme som dere har gjort Her er det dritvær.

    Leave a comment:


  • Jan Egil T
    replied
    Hadeland mfk på isen.

    Originally posted by anders e View Post
    Snadder
    Nå fikk jeg lyst til å måke etter jobb i dag
    Så bra! Da kan jeg fly i morra

    Leave a comment:


  • anders e
    replied
    Snadder
    Nå fikk jeg lyst til å måke etter jobb i dag

    Leave a comment:

Working...
X