Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hadeland mfk på isen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ingen bilder og film fra i dag??
    Trond Winger, søndagsflyger

    EG MX2 106"
    Ultimate 71"/DLE55
    GB Yak55 2.2M/DLE55

    Comment


    • Jeg har 2 stk. Skal slenge de ut om litt.
      Du vet det Trond at det er bare vi to som tar bilder

      Sinnsykt bra forhold.

      Comment


      • Jeg har bilder fra i dag. Først noen av KK med EF Extra 58" er det vel.
        Attached Files
        arhennie

        MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
        http://hadelandmfk.no/
        www.henniehobby.no/arne

        Comment


        • Her er et par til tatt før maiden på Extra'n min.

          Click image for larger version

Name:	Randsfjorden_20110326_001.jpg
Views:	2
Size:	170.8 KB
ID:	578022 Click image for larger version

Name:	Randsfjorden_20110326_002.jpg
Views:	2
Size:	128.4 KB
ID:	578023

          Det kom noe rart i postkassa i dag også.
          Det kan hende jeg får til en maiden til i morgen
          arhennie

          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
          http://hadelandmfk.no/
          www.henniehobby.no/arne

          Comment


          • Utrolig fin maskin

            Comment


            • Fy flate, sjekk hjula
              ................og forholdene.
              Attached Files

              Comment


              • Steikje fiiine hjul ja
                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                Comment


                • Er det noen lave, invertede harriers jeg ser her Kjellkr? Fader å du kjører på, kommer til å gruse hele gjengen før flysessongen er igang!

                  Nei, nå må jeg få flydd litt jeg og..!!

                  Fritid ønskes..
                  Last edited by alflovvold; 26-03-11, 22:00.
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • Urettferdig at noen tar dette så fort(om enn i heletatt en annen stakkar greier det)

                    Nei, artig å se Kjell k. Stå på!!

                    Anders: Mener å ha lest/hørt her før at du ALDRI flyr uten hjulkåper Men har forståelse at du vil vise frem de fine hjula

                    Fy flate for flott stripe!! Prøver å ta en tur til søndag om været blir bra og noen maskiner er flyklare. Ble plutselig tomt i hangarden.
                    Hvordan er tykkelsen på isen utover i vika, om en skulle være uheldig.Arild har vel ikke lyst å bade igjen he.he.
                    Terje Egeberg
                    "Opp ska det og det får bare virke"


                    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                    3DHS slick 89" EME 60.
                    3DHS Slick 71"

                    Comment


                    • Det er bare å fly masse, Tertitten, fly masse masse.. Gjerne en liten elektromodell

                      Før du vet ordet er du på inverted harrier lavt over bakken du også.. Med 100cc Extraen din!
                      Last edited by alflovvold; 27-03-11, 07:55.
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • Originally posted by Tertitten View Post
                        Fy flate for flott stripe!! Prøver å ta en tur til søndag om været blir bra og noen maskiner er flyklare. Ble plutselig tomt i hangarden.
                        Hvordan er tykkelsen på isen utover i vika, om en skulle være uheldig.Arild har vel ikke lyst å bade igjen he.he.
                        Kom en tur du Terje. Isen ser i allefall solid nok ut. Tror Anders nevnte ca 30cm men vet ikke hvor det var målt. Men tror uansett ikke det er noe problem så tidlig på våren. Men ta med brodder så du slipper å gå i konstant dritestilling
                        Jeg tar i allefall turen nå snart. Blir uten Extra'n i dag da...
                        arhennie

                        MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                        http://hadelandmfk.no/
                        www.henniehobby.no/arne

                        Comment


                        • Takk dere, men om det harrier det veit jeg ikke, flyr noen runder inverted i lav fart med noe høy nese

                          Tror det er viktig og fly når man flyr, ikke bare dasse rundt uten noe mål og mening. Jeg så Alf komme inn lavt inverted og synnes det var kult, så da begynte jeg og fly inverted, og nå fungerer det greit. Bare trening som skal til

                          Og det som er viktig og rett for meg er en liten elektromodell som du kan fly rundt og prøve ting med, dette hjelper meg. Har bestilt meg en EPP 33" fra ADChobby, denne ser ut som flyr fint. Gleder meg
                          MVH
                          Kjell Kristian

                          Comment


                          • Originally posted by Tertitten View Post
                            Urettferdig at noen tar dette så fort(om enn i heletatt en annen stakkar greier det)

                            Nei, artig å se Kjell k. Stå på!!

                            Anders: Mener å ha lest/hørt her før at du ALDRI flyr uten hjulkåper Men har forståelse at du vil vise frem de fine hjula

                            Fy flate for flott stripe!! Prøver å ta en tur til søndag om været blir bra og noen maskiner er flyklare. Ble plutselig tomt i hangarden.
                            Hvordan er tykkelsen på isen utover i vika, om en skulle være uheldig.Arild har vel ikke lyst å bade igjen he.he.
                            Det er riktig det Terje. Men jeg knuste hjulkåpene, så nye er bestilt

                            Comment


                            • KjellKr - lurer litt på om jeg skal bestille meg den EPP`n selv, bestillte du et fullt kit eller bare modellen? Hvor mye kommer frakten på..?

                              Jepp, en mindre elektromodell man kan trene opp hjernen sin med er høyst anbefalt.

                              Tok meg forøvrig en liten runde med Sbach EPP`n "som virkelig begynner å bli sliten nå" i parken sammen med unga en times tid nå, steike å det blåser idag! Noen voldsomme, turbulente vindkuler som kommer titt og ofte.. Er det sånn oppe hos dere og?

                              Umulig å fly en liten EPP fornuftig.. :\
                              Last edited by alflovvold; 27-03-11, 10:42.
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • Originally posted by alflovvold View Post
                                Det er bare å fly masse, Tertitten, fly masse masse.. Gjerne en liten elektromodell

                                Før du vet ordet er du på inverted harrier lavt over bakken du også.. Med 100cc Extraen din!
                                Har brukt opp fly for en milion i dag, Realflight 3,5, på å få til dette men det f..en ikke lett.
                                Håper Edgen vil funke, men jeg tror nok en EPP er tingen ,om en ikke skal bruke simulator.
                                Terje Egeberg
                                "Opp ska det og det får bare virke"


                                38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                                40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                                35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                                3DHS slick 89" EME 60.
                                3DHS Slick 71"

                                Comment

                                Working...
                                X