Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hadeland mfk på isen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alflovvold View Post
    KjellKr - lurer litt på om jeg skal bestille meg den EPP`n selv, bestillte du et fullt kit eller bare modellen? Hvor mye kommer frakten på..?

    Jepp, en mindre elektromodell man kan trene opp hjernen sin med er høyst anbefalt.

    Tok meg forøvrig en liten runde med Sbach EPP`n "som virkelig begynner å bli sliten nå" i parken sammen med unga en times tid nå, steike å det blåser idag! Noen voldsomme, turbulente vindkuler som kommer titt og ofte.. Er det sånn oppe hos dere og?

    Umulig å fly en liten EPP fornuftig.. :\
    Jeg bestilte kun kit, men fikk opplyst at frakten (31USD) var den samme om jeg bestilte med motor og esc. Blir send som USPS mail, brevfrakt.

    EPP er tingen, dem tåler mye mer en depron, er noe tyngere som gjør at dem flyr bedre ute
    MVH
    Kjell Kristian

    Comment


    • I følge fatter, som pilker nedi vika, så er isen 50cm, så den er nok trygg en stund til Men jaggu er det bra med vind i dag..
      Trond Winger, søndagsflyger

      EG MX2 106"
      Ultimate 71"/DLE55
      GB Yak55 2.2M/DLE55

      Comment


      • KjellKr - da har jeg og sendt bestilling.. EPP Sbachen min får få fri nå, vært i hard tjeneste et års tid. Sa de noe ang.leveringstid?

        Whoho, gleder meg til å teste den ut - og ikke minst fly en EPP modell som faktisk er rett i halen! Hehe..
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • Originally posted by alflovvold View Post
          KjellKr - da har jeg og sendt bestilling.. EPP Sbachen min får få fri nå, vært i hard tjeneste et års tid. Sa de noe ang.leveringstid?

          Whoho, gleder meg til å teste den ut - og ikke minst fly en EPP modell som faktisk er rett i halen! Hehe..
          Jeg sendte mail til dem på torsdag, fikk svar og betalte på torsdag. Fikk i dag mail fra USPS med tracking nr. som sier at den ble sendt lørdag 27/3.

          Så det gikk fort og greit

          Og det har blåst greit hjemme hos meg i dag også.
          MVH
          Kjell Kristian

          Comment


          • Det blåste greit på isen og. Var ikke noe gøy å fly i dag. Var først oppe med Sukhoien før jeg prøvde den nye Katana'en min. Ikke de beste forholdene å ta maiden på, men den kom da hel ned igjen.
            Attached Files
            arhennie

            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

            Comment


            • Fikk besøk av Tangen da jeg holdt på å pakke. Han fikk en tur i en rolig periode, samt at inne ved depotet er det litt lunere. Men nå har pokker meg han begynt å hoovre og torque-rolle også. Snart bare meg som ikke får til det der
              Attached Files
              arhennie

              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
              http://hadelandmfk.no/
              www.henniehobby.no/arne

              Comment


              • Originally posted by arhennie View Post
                Fikk besøk av Tangen da jeg holdt på å pakke. Han fikk en tur i en rolig periode, samt at inne ved depotet er det litt lunere. Men nå har pokker meg han begynt å hoovre og torque-rolle også. Snart bare meg som ikke får til det der
                Ikke snart bare deg Arne, jeg får heller ikke til... To maidener på en helg, det er bra satsing
                Trond Winger, søndagsflyger

                EG MX2 106"
                Ultimate 71"/DLE55
                GB Yak55 2.2M/DLE55

                Comment


                • Originally posted by trowin View Post
                  ...To maidener på en helg, det er bra satsing
                  Det var vel ingen forrige helg, så da måtte jeg kompensere
                  arhennie

                  MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                  http://hadelandmfk.no/
                  www.henniehobby.no/arne

                  Comment


                  • Originally posted by trowin View Post
                    Ikke snart bare deg Arne, jeg får heller ikke til... To maidener på en helg, det er bra satsing
                    Blir det flere som greier det så er det slutt med besøk Da får vi holde oss i Bingen, ingen som kan det der. ENDA

                    Håper på innevær i påsken, så jeg kan sitte å råtrene på sim`n
                    Terje Egeberg
                    "Opp ska det og det får bare virke"


                    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                    3DHS slick 89" EME 60.
                    3DHS Slick 71"

                    Comment


                    • Er egentlig ganske fornøyd at jeg klarer holde flyet i lufta jeg, å komme meg helskinnet ned igjen. Så får heller ferdighetene komme etterhvert
                      Trond Winger, søndagsflyger

                      EG MX2 106"
                      Ultimate 71"/DLE55
                      GB Yak55 2.2M/DLE55

                      Comment


                      • Så lenge man har det artig så er det jo det som er viktig - så sant man ikke har planer om å begynne å konkurere..
                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • Må bare henge meg på her. Det er jo derfor man driver med denne hobbyen. Og man kan pushe limmit på hvilket nivå man er på om man ønsker det, og om en vil "konkurere" finner man fort en på samme nivå som en selv, evt. en selv, som man kan konkurere med.
                          Viktigste, helt klart, å treffe likesinnede og ha det moro synes nå jeg da.
                          Terje Egeberg
                          "Opp ska det og det får bare virke"


                          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                          3DHS slick 89" EME 60.
                          3DHS Slick 71"

                          Comment


                          • Noen som har tenkt seg på isen i morra?
                            Hva med dere utenfra, Alf, Tertitten, Syver eller noen andre..?
                            arhennie

                            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                            http://hadelandmfk.no/
                            www.henniehobby.no/arne

                            Comment


                            • Jeg er ikke utenfra, men har tenkt meg en tur.

                              Comment


                              • Originally posted by anders e View Post
                                Jeg er ikke utenfra, men har tenkt meg en tur.
                                Men den første linja, "noen", var myntet på de lokale heltene
                                Så det er bra
                                arhennie

                                MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                                http://hadelandmfk.no/
                                www.henniehobby.no/arne

                                Comment

                                Working...
                                X