Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stokke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stokke

    Tok en liten tur til Stokke i går for å hente meg nytt sportsutstyr. Ble samtidig en liten mulighet for litt trening også.
    Helt utrolig, men det ble ikke ett eneste bilde av det nye utstyret men det er en 110"EF yak.

    Det som er å si om denne flotte "flystripa" (les enga/jorde) er at modellene stoppet fort etter landing, ingen problem med at den ble for kort
    Men forøvrig, om det hadde vert utført en liten "dugnad" her så var forsåvidt plassen fin å fly på, og det var sosilat og trivelig, matservering og greier.

    Beklager kvaliteten, men sliter med å lære dette med å lage og publisere video. Ble tekst på feil sted også
    Det tar våtter og år å få til en liten snutt jo, hva f gjør jeg feil.

    Terje Egeberg
    "Opp ska det og det får bare virke"


    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
    3DHS slick 89" EME 60.
    3DHS Slick 71"

  • #2
    Takk for igår, da ble det jo et par trøsteturer på oss som ikke fikk tatt turen til Hamar igår! Og jeg ble jo kvitt 110", håper du blir fornøyd med den, gleder meg til å se den i lufta "og kanskje prøve den?!"

    Stripa er helt grei den, bare dere som er pysete.. hehe neida, det er ikke noen annen ordning her at undertegnede og Xxl her på forumet har fått OK fra bonden som eier å fly av og til, så det er ikke akuratt "regulert" på noen som helst måte. Men det er jo veldig fint for min del, da jeg kan få flydd litt 50cc størrelse bare 3min unna der jeg bor. Ettersom jeg har forstått har det vært en liten klubb her før, men de har funnet seg et annet sted å leke seg på for en god stund siden.

    Men det har jo vokst litt "!" siden sist, men nå har vi jo ikke akuratt vært ivrige på å klippe. Får sveipe over en god runde før neste tur, så det går litt mildere utover hjulkåper.. Men hyggelig med besøk!

    Kommer det flere snutter snart da?! Veldig artig å se denne. Dette var vel den mest intresange turen til Syver hehe.. Men tailtouch å greier, det har kommet seg! Tøft.
    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

    Comment


    • #3
      Har du ikke klipt før vi fikk gjester da alf.
      Hummmm Hær har vi en jobb og gjøre
      BOOMA Intelliswitch

      Odd A Eriksen

      Comment


      • #4
        Gikk i glemmeboka det der..
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • #5
          Originally posted by alflovvold View Post

          Kommer det flere snutter snart da?! Veldig artig å se denne. Dette var vel den mest intresange turen til Syver hehe.. Men tailtouch å greier, det har kommet seg! Tøft.
          Har plundret i 4 timer nå for å få til dette. Denne videoen ble ikke bra Måtte reise på jobben for å få litt kjappere nett. Men den skal bruke over 60 min alikevell på den ene turen jeg filmet med deg. Nå har jeg godt opp litt til på oppløsninga, i forhold til denne snutten som ligger her. men da tar det tid
          Terje Egeberg
          "Opp ska det og det får bare virke"


          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
          3DHS slick 89" EME 60.
          3DHS Slick 71"

          Comment


          • #6
            Originally posted by xxl View Post
            Har du ikke klipt før vi fikk gjester da alf.
            Hummmm Hær har vi en jobb og gjøre
            Ble jo litt bråbestemt det her, så dere for ha det unnskylt for denne gangen he.he. Men ja , dere må jammen jobbe litt
            Terje Egeberg
            "Opp ska det og det får bare virke"


            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
            3DHS slick 89" EME 60.
            3DHS Slick 71"

            Comment


            • #7
              Hmm, det var da vakent? Jaja, skal ikke stå på innstatsen i alle fall!

              Regner med 110" står klar allerede? hehe..
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • #8
                Originally posted by alflovvold View Post
                Hmm, det var da vakent? Jaja, skal ikke stå på innstatsen i alle fall!

                Regner med 110" står klar allerede? hehe..
                Har jo bare drevet å plundra med videoredigering fra jeg sto opp. Men nå reiser jeg hjem å går i bua
                Terje Egeberg
                "Opp ska det og det får bare virke"


                38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                3DHS slick 89" EME 60.
                3DHS Slick 71"

                Comment

                Working...
                X