Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vestfoldgutta ute og flyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vestfoldgutta ute og flyr

    Alf og meg var en tur i Andebu i dag. Alf vraker først sitt fly også mitt Igjen

    Last edited by xilian; 16-10-11, 21:24.
    BOOMA Intelliswitch

    Odd A Eriksen

  • #2
    Du tuller? Han hakke vraket edge'n?

    Comment


    • #3
      Bra du startet tråden, tok litt tid å snike meg inn på Macèn her. Da legger vi ut litt ting her ettersom det blir flyging her og der!

      Joda, jeg klarte å kjøre inn i kanten på stripa "forhøyning" mens jeg taxet rundt, kombinasjon av høy tomgang, stor prop og elending halehjul + en stor dose uflaks "les=KLØNING" gjorde at prop knakk - min fine, nye Xoar24x10 carbon! Og, ironisk nok var det Xxl sin! Det er det jeg prøver å si, Xxl - slutt å lån meg ting!

      Click image for larger version

Name:	knektprop.jpg
Views:	1
Size:	50.6 KB
ID:	582745

      Holdt meg HØYT oppe med Xxl`s sin EF Extra88" idag for å si det sånn, men jammen F... klarte jeg å rive av litt av høyderoret på en klønete landing. Men, heldigvis er det bare å lime den på igjen - samt kjøre hvitt trekk.

      Click image for larger version

Name:	knektror.jpg
Views:	1
Size:	120.9 KB
ID:	582746

      Til mitt forsvar er stripa liten og smal, Odd var uti åkern tidligere! Hehehe.. Hele turen kommer imorgen, har så jeskla dårlig nettlinje her hjemme på garden - tar timesvis å laste opp en 6min snutt..



      Ellers fikk jeg 3turer siden Odd var så snill å låne meg 23x8 Xoar proppen hans etter jeg hadde rivd av roret hans "hehehe.." men DA`n var ikke helt på nett idag - tungstartet og gikk temmelig urent - men ville ikke begynne å skru, venter til jeg har riktig propell på igjen. Den røsker den 23x8proppen noe inni HELV.., utrolig bra respons selv om den trenger innkjøring og ikke minst justering.

      Xxl - fikk du lastet opp noe fra Edge flyging?

      Når jeg kom hjem skjønte jeg fort at det var noe f...skap på lur, alle 3unga gliste ganske godt - og jeg fikk beskjed om å se på "fly-rommet"... hehe

      Click image for larger version

Name:	innpakka.jpg
Views:	1
Size:	107.1 KB
ID:	582744Click image for larger version

Name:	kona.jpg
Views:	1
Size:	91.7 KB
ID:	582747Click image for larger version

Name:	pilot.jpg
Views:	1
Size:	104.0 KB
ID:	582748

      Jammen var f..skapet godt pakka inn også!!!
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #4
        hehe... bra den der.. Men kan se ut som om det er et ørlite hint fra både frue og barn
        om at du bør la flya stå litt? Mulig det bare er meg
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Noen runder med Edgen til alf





          BOOMA Intelliswitch

          Odd A Eriksen

          Comment


          • #6
            Ohh alltid artig å se i etterkant, så kan man prøve å finne på litt nye ting enn å gjøre samme rutinen/manøveren over og over igjen..

            EF Edgen er RÅ. Punktum finale. Knall maskin.

            Testet jo EF Extra`n også, veldig fin - men til herjing/3D liker jeg Edgen 2hakk over.
            Last edited by alflovvold; 17-10-11, 00:32.
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • #7
              Originally posted by xilian View Post
              hehe... bra den der.. Men kan se ut som om det er et ørlite hint fra både frue og barn
              om at du bør la flya stå litt? Mulig det bare er meg
              Eventuelt at frue og barn og gjerne vil ha sin egen modell å bygge på
              arhennie

              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
              http://hadelandmfk.no/
              www.henniehobby.no/arne

              Comment


              • #8
                Originally posted by alflovvold View Post
                Ohh alltid artig å se i etterkant, så kan man prøve å finne på litt nye ting enn å gjøre samme triks over og over igjen..

                EF Edgen er RÅ. Punktum finale. Knall maskin.

                Testet jo EF Extra`n også, veldig fin - men til herjing/3D liker jeg Edgen 2hakk over.
                Da vet jeg hva jeg ikke skal kjøpe..................... HE-HE
                Bare kødder........

                Comment


                • #9
                  Hehe..

                  Arhennie - støtter den der! Det ble jo stor jubel da jeg kom hjem med "ny" stor propell til gutta mine, den havner nok på veggen hos dem den der.. Hjernevaskingen begynner tidlig. Hirr hirr.
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • #10
                    Ser ut som en grei plass å fly på?? er det kunstgress på banen? En liten dugnad med en kantklipper, så hadde vel stabben greid seg Og Alf, om du gikk litt bakover når du skal lande, treffer du nok mere på midten av stripa. LoL
                    Terje Egeberg
                    "Opp ska det og det får bare virke"


                    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                    3DHS slick 89" EME 60.
                    3DHS Slick 71"

                    Comment


                    • #11
                      Joa, men det er en sånn psykologisk greie det der - da blir man ståendes høyere enn stripa, og det liker jeg ikke! Men nå er det planer om å utvide den, så da hjelper det nok. Men skjer nok ikke får til våren tipper jeg..
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by xxl View Post
                        Alf og meg var en tur i Andebu i dag. Alf vraker først sitt fly også mitt Igjen

                        Kanskje dere rett og slett skal ta noen landingsrunder! He he!

                        Alf: på tide å fjerne DLE på covling nå vel
                        Last edited by Kenolang; 17-10-11, 09:20.
                        EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                        EF Yak-54. 110"
                        EF MXS 83"
                        GB Yak-55 2,2m

                        Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                        Takk til:
                        Autopartner.se
                        http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                        Comment


                        • #13
                          Keno - hvis jeg flyr dårlig så har jeg ikke noe å skylde på hvis jeg tar av DLE dekalet.
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alflovvold View Post
                            Keno - hvis jeg flyr dårlig så har jeg ikke noe å skylde på hvis jeg tar av DLE dekalet.
                            Tror ikke du skal være redd for å fly dårlig
                            EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                            EF Yak-54. 110"
                            EF MXS 83"
                            GB Yak-55 2,2m

                            Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                            Takk til:
                            Autopartner.se
                            http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by alflovvold View Post
                              Keno - hvis jeg flyr dårlig så har jeg ikke noe å skylde på hvis jeg tar av DLE dekalet.
                              Spiller ingen rolle det vell du vraker jo ikke dine egene fly alikevell

                              Vell jeg har en video til som Alf har masa om der han flyr epp'n til musikk.


                              BOOMA Intelliswitch

                              Odd A Eriksen

                              Comment

                              Working...
                              X