Announcement

Collapse
No announcement yet.

Avios C-130 Hercules Flight Review

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avios C-130 Hercules Flight Review

    Først av alt vil jeg be om unnskyldning for ikke å ha lagt ut noen videoer på 7 måneder, årsaken har vært sykdom og dødsfall i familien. Er litt mer skrevet om dette på Youtube-kanalen min.

    Dette er min personlige anmeldelse og ikke sponset på noen måte av Avios C-130 Hercules som kom på markedet i februar, men som jeg var heldig nok til å kjøpe allerede i november. Filmen har alt fra krasj til fantastisk flytur og noen spesielle vinkler fra kameraet ombord.


    Håper dere liker videoen.

    Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

    Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

  • #2
    Har du moddet flapsene dine?
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Originally posted by Lars N View Post
      Har du moddet flapsene dine?
      Nope, men har tatt bort de kuleleddene som fulgte med fra fabrikken da de var så tight at de ikke fungerte riktig og satt dit egne. Etter det får jeg fullt utslag på flapsen og får ned hastigheten mye mer på modellen.
      Mvh
      Bjarne Kvilvang
      -----------------------------
      Bj's Modellflyg website
      Bj's Modellflyg Youtube Kanal

      Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

      Comment

      Working...
      X