Announcement

Collapse
No announcement yet.

​Starfighter Airworld F-104 1:4 scale

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ​Starfighter Airworld F-104 1:4 scale

Kompisen min var ferdig med denne fantastiske modellen allerede i fjor sommer og ville komme til Hedlanda for ta maiden p den, beklageligvis p grund av covid-19 og de strenge reglene for reise inn og ut av Norge fikk vi utsette det. N som vi er fullt vaksinert, kan vi endelig reise fritt mellom Norge og Sverige s 19. august kl. 19:30 var det endelig tid for maiden p denne enorme modellen.

Modellen er en Airworld Starfighter F-104 1:4 skala. Flykroppen er 417cm lang, vingespennet 182cm og motoren er en Kingtech K-320g4. Man kan bare beundre denne maiden. Relativt kort flytur med en utrolig kort start strekke, superstabil i luften og en perfekt landing. Bare gratulere den meget dyktige piloten Geir Mogstad med en vellykket maiden. Gleder meg allerede til se denne fantastiske modellen fly mange ganger i fremtiden.

Modellinformasjon:
    Merke: Airworld F-104 1:4 skala
    Vingespenn: 182 cm
    Flykropp: 417 cmMotor: Kingtech K-320g4

Hvis du liker videoene mine, kan du sttte meg ved kjpe meg en kopp kaffe, bare klikk p linken i teksten under videoen p YouTube.

Abonner gjerne p Youtube-kanalen min slik at du ikke gr glipp av noen videoer.......

Hper dere liker videoen.

Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

Flyger el og metanol fly og flyet siden tidlig p 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere p min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver mned sommer som vinter.
Working...
X