Announcement

Collapse
No announcement yet.

problemer med EDO 200A HV besc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problemer med EDO 200A HV besc

    har kjøpt en slik på trottle store 404 Not Found men når jeg kobler til ett 10s batteri så vil den ikke armere. kommer ingen pipe lyd. koblet til ett 5s batteri så funket den perfekt. prøvde å programere den til 10s når jeg hadde i 5s batteriet men det hjalp ikke.noen som har erfaring med denne og har noen tips?
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

  • #2
    Ta kontakt med forhandler for å få tak i en manual -sjekk så hvor mange celler den er satt opp for.

    Comment


    • #3
      Manualen ligger jo på siden det linkes til...
      Et skudd i blinde: kan du ha fått en av de mindre ESCene som er speccet til max 7-8S batteri kanskje? De ser ganske like ut.
      Evt fingertrøbbel under programmeringen.

      PS: har ingen egen erfaring med det merket.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        Prøvde programeringen flere ganger Joo så tror jeg har fått det til rett. Tenkte på om jeg har fåt feil ESC. er ikke så godt å si da det ikke står så mye som ett tall eller bokstav på hverken esc eller pakken den lå i. På inpakningen srår det bare e-domodel parts. Men den er stor i hvertfall. kanskje jeg har fått low voltage versjonen? Da den virket fint på 5s
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          Prøvd litt mere i dag. men ingen forskjell. funker fint på 5s og ingen reaksjon på 10s. har sendt mail til forhandler nå så får vi se.
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment


          • #6
            Lurt. Når du ikke kan bekrefte/identifisere sakene er det vanskelig.
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

            Comment


            • #7
              Sendte mail til trottlestore. fikk da spørsmål om det var plugger loddet på esc`n. det var det og fikk til svar at da var det en HV esc. og de skulle sjekke nermere. fikk så dette svaret i dag:

              Vi har nå testet flere med litt forskjellig resultat. Noen virker helt fint, andre har samme problem som din.
              Vi må ta dette igjen over helgen for å finne ut av det.


              Så da er det bare å vente da. også jeg som skulle fly i helgen
              Tom Nohr
              Tennisveien 9
              2450 Rena

              Frsky taranis 9+
              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
              + diverse små ting

              Comment


              • #8
                Shitt skjer... Synd du bor så langt vekk, har en du kunne lånt noen dager. Regner med de sender deg en som virker ganske så kjapt!
                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                Comment


                • #9
                  Kommer fra en forhandler som ikke har eller vil høre om "China Crap"....

                  Da er det vanskelig å vente mer.....

                  Comment


                  • #10
                    hehe går bra det har jo andre ting å fly med da. Den skulle testes med en Turnigy 63-64-A 280Kv 65A og 10s lipo i en cmp focke wulf i helga
                    Tom Nohr
                    Tennisveien 9
                    2450 Rena

                    Frsky taranis 9+
                    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                    + diverse små ting

                    Comment


                    • #11
                      Det jeg synes er litt dårlig av forhandleren er att de skryter uhemmet av sine produkter og kundeservice. Da burde de tatt en av de som de har testet og fungerte og lagt i postkassa.
                      Tom Nohr
                      Tennisveien 9
                      2450 Rena

                      Frsky taranis 9+
                      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                      + diverse små ting

                      Comment


                      • #12
                        Vi beklager!

                        Originally posted by tyor View Post
                        Det jeg synes er litt dårlig av forhandleren er att de skryter uhemmet av sine produkter og kundeservice. Da burde de tatt en av de som de har testet og fungerte og lagt i postkassa.
                        Hei. Det er selvsagt leit at dette ikke gikk helt veien, men til vårt forsvar vil vi sterkt undestreke at når vi nå er litt i tvil på produktet selvsagt ikke sender fra oss noe vi er 100% sikker på fungerer. Når vi tester noe i full fart en fredags ettermiddag, og får indikasjoner om at utstyret ikke er til å stole på må vi selvsagt gå vesentlig grundigere til verks.

                        Vi vil ikke sende fra oss flere av disse før vi er helt sikker på at de ikke skaper problemer for noen kunde. I værste fall kan en ødelagt regulator medføre havari. Finner vi at disse ikke er til å stole på vil du få pengene dine tilbake, ikke tilsendt en regulator som kanskje virker. Vi har hatt low voltage regulatorene en stund, og de har fungert bra. High voltage regulatorene er nye så de har vi foreløpig ingen erfaring med.

                        Skjønner at du gjerne ville fly i helgen, men håper at du og skjønner at vi ikke kan risikere ditt fly og "lemmer" heller

                        ThrottleStore.Com teamet

                        Comment


                        • #13
                          Jada skjønner det.
                          Tom Nohr
                          Tennisveien 9
                          2450 Rena

                          Frsky taranis 9+
                          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                          + diverse små ting

                          Comment


                          • #14
                            Sende en mail til TS i begynnelsen av forige uke med spørsmål om de hadde funnet ut noe mere ang regulatoren. fikk da dette svaret:

                            Hei. Har ikke fått tid.
                            Tar du oppdraget? Vi kan sende deg alle vi har og så sjekker du dem med bellastning. Du får en som virker i betaling?
                            OC

                            Greit nok tenkte jeg, skal jo ha noe å pusle med i ferien. og svarte ja. siden her jeg ikke hørt noe. hverken på mail eller kommet noe i posten.
                            Tom Nohr
                            Tennisveien 9
                            2450 Rena

                            Frsky taranis 9+
                            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                            + diverse små ting

                            Comment


                            • #15
                              Det er pokker meg det verste jeg har hørt. Du skal sitte å teste driten, også skal du få en som virker i betaling? En du skulle hatt på garanti i utgangspunktet. Ja det er kundeservice det. Det er altså kunden som utfører servicen...
                              arhennie

                              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                              http://hadelandmfk.no/
                              www.henniehobby.no/arne

                              Comment

                              Working...
                              X