Announcement

Collapse
No announcement yet.

problemer med EDO 200A HV besc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• P-51D_OLD_CROW
    replied
    Godt at jeg ikke kjøpte en da! PUH! Hadde sett lenge på en slik ESC,men er litt skeptisk av natur så jeg tenkte jeg skulle vente litt og se. Synd det ikke var noen som funka. Prisen var jo så riktig! Hehe!
    Du får høre med TS om du kan få en Castle Creations Phoenix ICE 160 HV til samme pris! DET hadde jo vært no'!

Leave a comment:

• tyor
    replied
    Fikk 7 stk fra TS i dag for å teste. 5 av dem var helt døde som den første jeg fikk og 2 av dem brant opp på stuebordet mitt etter få sekunder. som jeg sa i mail til TS så tror jeg de rett og slett har fått feil fra produsenten så de ikke tåler så høy spenning. er jo rart det ikke er en eneste merking på dem. Har en god dialog med TS nå om at jeg får tilbake penga jeg har lagt ut osv. og de skal prøve å skaffe meg en esc som funker

Leave a comment:

• tyor
    replied
    jepp. Tenkte jeg kanskje får en som fungerer i hvertfall men ser ikke slik ut. Har jo allerede betalt for en da. som ikke virker

Leave a comment:

• arhennie
    replied
    Det er pokker meg det verste jeg har hørt. Du skal sitte å teste driten, også skal du få en som virker i betaling? En du skulle hatt på garanti i utgangspunktet. Ja det er kundeservice det. Det er altså kunden som utfører servicen...

Leave a comment:

• tyor
    replied
    Sende en mail til TS i begynnelsen av forige uke med spørsmål om de hadde funnet ut noe mere ang regulatoren. fikk da dette svaret:

Hei. Har ikke fått tid.
    Tar du oppdraget? Vi kan sende deg alle vi har og så sjekker du dem med bellastning. Du får en som virker i betaling?
    OC

Greit nok tenkte jeg, skal jo ha noe å pusle med i ferien. og svarte ja. siden her jeg ikke hørt noe. hverken på mail eller kommet noe i posten.

Leave a comment:

• tyor
    replied
    Jada skjønner det.

Leave a comment:

• ThrottleStore.Com
    replied
    Vi beklager!

Originally posted by tyor View Post
    Det jeg synes er litt dårlig av forhandleren er att de skryter uhemmet av sine produkter og kundeservice. Da burde de tatt en av de som de har testet og fungerte og lagt i postkassa.
    Hei. Det er selvsagt leit at dette ikke gikk helt veien, men til vårt forsvar vil vi sterkt undestreke at når vi nå er litt i tvil på produktet selvsagt ikke sender fra oss noe vi er 100% sikker på fungerer. Når vi tester noe i full fart en fredags ettermiddag, og får indikasjoner om at utstyret ikke er til å stole på må vi selvsagt gå vesentlig grundigere til verks.

Vi vil ikke sende fra oss flere av disse før vi er helt sikker på at de ikke skaper problemer for noen kunde. I værste fall kan en ødelagt regulator medføre havari. Finner vi at disse ikke er til å stole på vil du få pengene dine tilbake, ikke tilsendt en regulator som kanskje virker. Vi har hatt low voltage regulatorene en stund, og de har fungert bra. High voltage regulatorene er nye så de har vi foreløpig ingen erfaring med.

Skjønner at du gjerne ville fly i helgen, men håper at du og skjønner at vi ikke kan risikere ditt fly og "lemmer" heller

ThrottleStore.Com teamet

Leave a comment:

• tyor
    replied
    Det jeg synes er litt dårlig av forhandleren er att de skryter uhemmet av sine produkter og kundeservice. Da burde de tatt en av de som de har testet og fungerte og lagt i postkassa.

Leave a comment:

• tyor
    replied
    hehe går bra det har jo andre ting å fly med da. Den skulle testes med en Turnigy 63-64-A 280Kv 65A og 10s lipo i en cmp focke wulf i helga

Leave a comment:

• Quadrocopter
    replied
    Kommer fra en forhandler som ikke har eller vil høre om "China Crap"....

Da er det vanskelig å vente mer.....

Leave a comment:

• joo
    replied
    Shitt skjer... Synd du bor så langt vekk, har en du kunne lånt noen dager. Regner med de sender deg en som virker ganske så kjapt!

Leave a comment:

• tyor
    replied
    Sendte mail til trottlestore. fikk da spørsmål om det var plugger loddet på esc`n. det var det og fikk til svar at da var det en HV esc. og de skulle sjekke nermere. fikk så dette svaret i dag:

Vi har nå testet flere med litt forskjellig resultat. Noen virker helt fint, andre har samme problem som din.
    Vi må ta dette igjen over helgen for å finne ut av det.

Så da er det bare å vente da. også jeg som skulle fly i helgen

Leave a comment:

• joo
    replied
    Lurt. Når du ikke kan bekrefte/identifisere sakene er det vanskelig.

Leave a comment:

• tyor
    replied
    Prøvd litt mere i dag. men ingen forskjell. funker fint på 5s og ingen reaksjon på 10s. har sendt mail til forhandler nå så får vi se.

Leave a comment:

• tyor
    replied
    Prøvde programeringen flere ganger Joo så tror jeg har fått det til rett. Tenkte på om jeg har fåt feil ESC. er ikke så godt å si da det ikke står så mye som ett tall eller bokstav på hverken esc eller pakken den lå i. På inpakningen srår det bare e-domodel parts. Men den er stor i hvertfall. kanskje jeg har fått low voltage versjonen? Da den virket fint på 5s

Leave a comment:

Working...
X