Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jeti USB link/adapter
Collapse
X
-
var nok bare meg som ikke var fliknk til å lete ...Henning ledet meg rett vei Elefun hadde bare meg som ikke fant...
-
Er det helt krise så har jeg en SM link liggende som kan lånes - skal sette opp noen F5B modeller om ikke lenge men det tar nok en uke eller to før dette skjer.
Gi en tilbakemelding hvis du trenger den
Leave a comment:
-
Jeti USB linken funker til å koble UniSens-E sensoren til PCen. Den programmeres enten med PC eller et programmeringskort. sm-modellbau har en link de også, men den var utsolgt da jeg bestilte sensorene.
Leave a comment:
-
trenger usb linken til å sette opp den jeg skal bruke...Balsahøvel(henning) har akkurat gjort det --så det virker slik!
det er snakk om å sette opp en Unisens føler ikke Jeti ...men en kan bruke Jeti link
Leave a comment:
-
Du bruker vel usb-linken til å oppgradere firmware og ikke til å programmere. Du kobler til en JetiBox for å programmere den. Elefun har vel det.
Leave a comment:
-
Jeti USB link/adapter
Hei
har kikket litt rundt i en del nett butikker her i Norge kan ikke finne denne , da jeg har en sensor på vei inn som trenger litt programering trenger jeg en slik, noen som vet om det finnes i Norge noen plass ...kikket hos elefun ...fant den hos Head men forsendelsen derfra er hinsides!
tenkte Norge da det er kjappereTags: None
Leave a comment: