Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeti USB link/adapter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• RGJ
    replied
    var nok bare meg som ikke var fliknk til å lete ...Henning ledet meg rett vei Elefun hadde bare meg som ikke fant...

Leave a comment:

• Quadrocopter
    replied
    Er det helt krise så har jeg en SM link liggende som kan lånes - skal sette opp noen F5B modeller om ikke lenge men det tar nok en uke eller to før dette skjer.

Gi en tilbakemelding hvis du trenger den

Leave a comment:

• Balsahøvel
    replied
    Jeti USB linken funker til å koble UniSens-E sensoren til PCen. Den programmeres enten med PC eller et programmeringskort. sm-modellbau har en link de også, men den var utsolgt da jeg bestilte sensorene.

Leave a comment:

• RGJ
    replied
    trenger usb linken til å sette opp den jeg skal bruke...Balsahøvel(henning) har akkurat gjort det --så det virker slik!
    det er snakk om å sette opp en Unisens føler ikke Jeti ...men en kan bruke Jeti link

Leave a comment:

• jotto
    replied
    Du bruker vel usb-linken til å oppgradere firmware og ikke til å programmere. Du kobler til en JetiBox for å programmere den. Elefun har vel det.

Leave a comment:

• RGJ
    started a topic Jeti USB link/adapter

Jeti USB link/adapter

Hei
    har kikket litt rundt i en del nett butikker her i Norge kan ikke finne denne , da jeg har en sensor på vei inn som trenger litt programering trenger jeg en slik, noen som vet om det finnes i Norge noen plass ...kikket hos elefun ...fant den hos Head men forsendelsen derfra er hinsides!
    tenkte Norge da det er kjappere
Working...
X