Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reversering av elektromotor, skadelig?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by RGJ
    det går forseten fint og bytte børster på den du har fotografert !..men tror ikke det vil lønne seg !mulig du syns jeg er litt ekkel men det er sant
    Som du sier hva som lønner seg er vel drivkraften til hva man gidder å gjøre. hva koster en slik som den på bildet? 80kr-90kr stk eller noe sånt?
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #17
      jepp

      korekt! eller om man er i lønnet arbeid .....
      Rune Gjelsnes
      Vikersund
      92624841

      Comment


      • #18
        Hei. Må bare komme med en liten kommentar, interessant tråd forresten

        Å bytte børster, slipe opp og annet pusk med små motorer til 50-100,- er noe man gjør hvis man: Ikke har en ny for hånden, synes det er morsomt, vil lære noe nytt eller er veldig sparsom og ikke vil kaste noe som kan repareres.

        Hvis man ikke vil gjøre det så: har man ikke tid, har gjort det mange ganger før og er lei av det, får det ikke til eller synes ikke det er bryet verdt siden en ny koster så lite.

        Personlig hører jeg til kategorien som må pelle den fra hverandre og ordne den eller bruke delene til noe annet (motorhuset kan fint brukes til en børsteløs outrunner)

        Uansett hva man gjør er det ikke noe galt, bare personlig vurdering.
        Morten Myklebust.
        Yrke Fisker.


        Sky Raider MachI K.I.A.
        PT-20 K.I.A.
        Pibros Mk I, II & III K.I.A.
        Corsair 60 Lever trygt uten motor.

        Comment


        • #19
          Hei!

          Interesant å se diskusjonen her.

          Uansett jeg kommer til å kjøre inn min motor enkelt og greit på lav fart og ingen belasting i 10-15 minutter. Og håper det forlenger levetiden litt

          Gjermund

          Comment

          Working...
          X