Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lodding av ledninger på motor .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Falcon, hvis jeg forstår deg rett så har du endret både batteri og motor?

    Uansett, det finnes mange versjoner av både 280- og 370-motorer, og de vil dra veldig forskjellig strøm. Hva er spek'en på de to motorene? Brukte du samme gir på begge, eller endret du oversettingen for 370-motoren?
    Anders Valland
    Trondheim

    Comment


    • #17
      Originally posted by Mossie69
      Falcon, hvis jeg forstår deg rett så har du endret både batteri og motor?

      Uansett, det finnes mange versjoner av både 280- og 370-motorer, og de vil dra veldig forskjellig strøm. Hva er spek'en på de to motorene? Brukte du samme gir på begge, eller endret du oversettingen for 370-motoren?
      Jeg har bare endret batteri . Motoren som sitter i nå er 280 motoren.Hva spec er på den vet jeg ikke da det ikke står noe om det . Batteriet er et PQ 2S 2200 mah batteri 10 C - 12 max tror jeg .

      Grunnen til at jeg satt inn 370 turbo motoren var at jeg ikke fikk loddet på ledninger på 280 motoren . ( jeg har lagt ut en link til modellen og det som fulgte med )

      har vurdert en børsteløs på den men jeg vet ikke hva som passer/ duger på den . Det er turns og viklinger watt og volt om hverandre og jeg skjønner ikke bæra av det for og være helt ærlig .
      Sitter en pinne i fronten på modellen som jeg må bruke og da er jeg vel avhengig av og finne en motor som passer inn i giringa hvor motoren er festa.

      Falcon
      Falcon
      -------------------------------------------
      Morten Rolfsen
      Kristiansund

      Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
      -------------------------------------------

      Comment


      • #18
        Neida, såkalt GWS stick mount er helt vanligt ekstra utsyr til mange børste og børsteløse motorer i dag. Så valg av motor gir er neten uendligt.
        Gert Hildrestrand.
        Limets Venner.
        Valdres Flyklubb Modell

        Famous last words? Hey watch this!

        Comment

        Working...
        X