Announcement

Collapse
No announcement yet.

propel axi 2204/54

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • propel axi 2204/54

    heisann, etter å ha sitt litt på forumet så finner jeg ikke mye om hva propell folk bruker på denne motoren, enda det pleier å kry av slike innlegg, jeg sku ha vist om 7x3,5 er passe for 3d bruk, har da et flightpower evo 20 på 1200mah

    takker alle for svar.
    /kapia

  • #2
    Jeg bruker APC 8x3,8 med 11,1 700 batteri pakker. Dette funker veldig fint. Tror den propellen du nevner vil bli dårlig til indoor og hovring.
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Jeg bruker også 8x3,8 og 8x4 SF på den motoren med 3S. Anelsen for mye i forhold til speccen men mange kjører den kombinasjonen uten at motorene tar skade av det.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        Modellvekt vil ha stoooor betydning for propellvalg. Selv flyr jeg med en modell på ca 180g på 7x4. Dette gir mer enn nok power til hover, men det er selvfølgelig myye mer morro med 8x3,8. Med en 1200mah pakke tror jeg totalvekta blir såpass høy at 7x3,5 blir puslete.
        Husk god kjøling til motoren hvis du setter på større propell.
        Knut Eirik Lyngmo

        Bodø Modellflyklubb http://www.bodomfk.net/portal/

        Comment


        • #5
          hmm, tror jeg kommer opp i 250gram asså. om ikke mer. så kansje jeg ikke skal bruke 8x6 siden jeg fant en i bilen kjøling til motoren, den ligger no fremme den som på alle shockyes, tror ikke jeg kan bedre noe der, hoover tenker jeg ikke på enda hehe, først litt normal aerobatik hehe, takker til alle for svar.

          Comment


          • #6
            btw. om noen vil kjøpe/bytte det store batteriet mitt så bare si i fra det er 100% ubrukt, bare pakken er opna.

            Comment

            Working...
            X