Announcement

Collapse
No announcement yet.

USB Sim-adapter..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fletcher
    replied
    Originally posted by esmel View Post
    Altså... til både reflex og phoenix følger det med egen usbadapter for at ikke folk skal kunne laste ned kopier de finner på nettet og bruke disse. Med andre ord må du nok ta en tur i butikken og prøve simulatorene der.

    Demoen til phoenix er kun for å SE, du får ikke flydd noe selv om du har aldri så mange adaptere (så vidt jeg vet). Hvordan det er mer Reflex vet jeg ikke.
    REFLEX`en går det an å fly, men du må ha en 3parts kontroll, altså slik eg har.. (Skulle eg tru?)
    Fekk adapteren til å funke fint i FMS, bortsett fra at rudder ikkje funke.. Men i Vista får eg heller ikkje tekstur på grafikken til å funke.. OG grunnen til at eg vil ha ny simulator er at eg vil ha noko med bedre grafikk..

    Korleis er RealFlight 3.5 kontra 4 grafikkmessig?
    Er det betre grafikk i Phoenix og REFLEX enn Realflight? Isåfall, kva er best av desse, !Grafikkmessig!

    Leave a comment:


  • esmel
    replied
    Altså... til både reflex og phoenix følger det med egen usbadapter for at ikke folk skal kunne laste ned kopier de finner på nettet og bruke disse. Med andre ord må du nok ta en tur i butikken og prøve simulatorene der.

    Demoen til phoenix er kun for å SE, du får ikke flydd noe selv om du har aldri så mange adaptere (så vidt jeg vet). Hvordan det er mer Reflex vet jeg ikke.

    Leave a comment:


  • Illusion
    replied
    Originally posted by fletcher View Post
    Rekna jo ikkje med at det skulle poppe opp eit helikopter når eg stappa denne i pc`en!
    Basert på den første posten din virket det nesten litt slik

    Leave a comment:


  • fletcher
    replied
    Eg har RealFlight 3.5, men fant ut på et kompatibilitetsskjema at den ikkje passar der..

    Anyway.. Vill prøve Phoenix og REFLEX demoene før eg evt. skal kjøpe et av de.. Cluet er altså at eg ikkje får denne saken til å funke med min Futaba 9C.. Lurte derfor på om det var nokon som hadde prøvd den og kva dei måtte gjere for å få den til å funke..
    Interlink kontrollen går jo ikkje saman med nokon andre enn RealFlight, så det er jo døfødt...

    Rekna jo ikkje med at det skulle poppe opp eit helikopter når eg stappa denne i pc`en!

    Leave a comment:


  • Illusion
    replied
    Du trenger en eller annen flysimuator. Her har du ett knippe

    http://www.airplane-collectible-best...simulator.html

    Leave a comment:


  • esmel
    replied
    Hva er problemet?
    Hva slags simulator skal du bruke den til?

    Leave a comment:


  • fletcher
    started a topic USB Sim-adapter..

    USB Sim-adapter..

    Nokon som har vært borti denne saken?
    Trur det er Century som produserer dei.. Fekk ikkje med noko software og lurer på korleis den skal fungere...
    Når eg plugger den i i windows begynner det å blinke i et rødt lys i den. Men når eg booter opp pc`en lyser den rødt konstant heilt til windows begynner å laste.. Da går den over i blinking...

    Ligner litt på denne her syns eg: Siden finnes ikke

    Kjøpte den hos Midland Helicopters med beskivelsen:
    CN2001USB : USB SIM ADAPTOR - ALL
    CENTURY USB SIM ADAPTER for ELITE, JR, FUTABA RADIOS

    Vedlagt bilde er av den eg har..
    Attached Files
Working...
X