Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva skal ligge i esken til Realflight G4,5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva skal ligge i esken til Realflight G4,5

    Hentet nettop pakka fra elefun og tenkte å prøve, men bruksanvisningen sier en skal sette inn en DVD plate. Er dette noe man må kjøpe i tillegg? Forstod på elefun siden at man fikk hele simulatoren: Siden finnes ikke

  • #2
    Originally posted by RuneB View Post
    Hentet nettop pakka fra elefun og tenkte å prøve, men bruksanvisningen sier en skal sette inn en DVD plate. Er dette noe man må kjøpe i tillegg? Forstod på elefun siden at man fikk hele simulatoren: Siden finnes ikke
    Alt skal være med i pakken som gjør at du kan fly sim ja.
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

    Comment


    • #3
      Så det skulle vært en DVD her med andre ord?
      Hm........får håpe Elefun ordner opp uten masse styr, er første gang jeg har handlet hos de.
      Takk for kvikt svar

      Comment


      • #4
        ser du har fått svar
        T-rex 450 SE V2 , T-rex 500ESP ,T-rex 600 CF, T-rex 600 ESP,T-rex 600 NSP
        Spectrum DX3, DX7, JR DSX9
        GS Storm CL1 Pro
        CmPro Cessna 182 Skyline, 120YS
        Multiplex Funjet
        Reichard proxima II
        ExtremeFlight RC Extra EXP 48"

        Comment


        • #5
          Var dette med at det var behov for DVD spiller jeg stusset på når det ikke lå noen plate i pakningen

          Comment


          • #6
            Ikke lett å legge inn en sim med kun en manual, men Elefun pleier å være greie å ha med å gjøre.
            T-rex 450 SE V2 , T-rex 500ESP ,T-rex 600 CF, T-rex 600 ESP,T-rex 600 NSP
            Spectrum DX3, DX7, JR DSX9
            GS Storm CL1 Pro
            CmPro Cessna 182 Skyline, 120YS
            Multiplex Funjet
            Reichard proxima II
            ExtremeFlight RC Extra EXP 48"

            Comment

            Working...
            X