Announcement

Collapse
No announcement yet.

F3F på Realflight.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • F3F på Realflight.

    Ja, jeg veit jo det at det er en lang vei å gå om å bli hørt, men har så alldeles trua på at å ha en happening med live F3F når nordavinden og snøen gjør sine ting, hadde så absolutt vært noe å glede seg til på et avtalt tidspunkt!.. Så derfor vi jeg "dra" igang en liten kampanje om å få F3F på den mest kjente og kjøpte simulatoren vi er tilbudt.

    Så for de av dere som er likesinnet i det å ha det moro imot folk en kjenner eller ikke kjenner, på hangkanten ja, så send ditt ønske om det på det du leser nederst.

    Hadde vi fått en "skikkelig" F3F bane på Realflight, bare å avtale litt i forkant, så kan en sitte varmt som helst i stua og ha det rett kjekt, på en annen måte enn å borre høl i lufta for seg selv liksom.

    Men det teller veldig at du sender ditt ønske om det der slike ting avgjøres, nemlig på adressa/forumet under her, og har du venner i utlandet med samme interesse, så vit hva du skal gjøre da..
    Vi har ifra før en ting som funker på F3F, men ikke noe som en faktisk kan lage en konkurranse av..? Jeg sendte spm om det og fikk dette svaret:

    Thank you for your interest in RealFlight. If you have a feature request, you can do so on the Knife Edge forum located at:
    Knife Edge Software. Click on the Forums Link. This forum is free to register and is monitored by the developers of the software. You, and others, can request features. The more people that express interest there, the more likely to see it in future releases of RealFlight.

    Please let us know if we can assist you further.

    We are asking all of our customers to evaluate our service. Please tell us how we did on your most recent contact with Product Support. Please take a minute and click on the link to complete a brief survey. This information will be used to improve our customer service. Thank you. http://www.hobbico.com/surveys/produ...ort-survey.php Only one customer feedback survey may be submitted per day. Please submit your survey within seven days.

    PLEASE REMEMBER to attach all previous correspondence (and dxdiag information if previously requested) with our responses to any follow up e-mail you may send. This will allow us to better track our attempts to troubleshoot your problem. Unfortunately, due to the volume of e-mail we receive, WE ARE UNABLE TO SAVE OR REMEMBER E-MAIL MESSAGES ONCE WE HAVE SENT A RESPONSE.

    You can also reach our product support technical team at 217-398-8970 during our regular business hours Monday through Friday 8am to 7pm Central time. Be sure to have your computer specifications and serial number for your software available at the time of your call.

    This email is personal and confidential. It may not be copied in part or in whole other than in a reply to the sender. Copying this email to other emails or public forums is not permitted.

    Stan S.
    Product Support
    Great Planes Model Distributors
    RealFlight RC Flight Simulator Software and Accessories | RealFlight
    Mvh
    Gudmund

    Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
    Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

  • #2
    Omtrent samme svar fikk jeg da jeg sendte en forespørsel til Phoenix og spurte om en F3F bane der.
    De var kanskje litt mer konkrete i og med at de sa at "konkursrasene på hangkanten" var planlagt i en fremtidig versjon.

    Men - har begge simulatorene så får vi "push'et" RealFlight slik at de får ut den berømte fingeren, så hadde det bare vært topp!

    Comment


    • #3
      Ja. Men tror ikke at det kommer uten mas!..
      Men de ser ikke selv potensialet, det er det som egentlig er greia her..

      Bare tenk om de med et knips hadde F3F, F3B og F3J som virkelig funka?.. (!)..
      Gjett om gutta hadde baklomma sikra for ei tid da..

      Men, de tyter jo om det, det er massen som teller, "vi gir beng i hva som kan gjøres, så lenge de andre som vil ha trainere og denslags i hopetall får det som gir mynt i kassa vår".
      Det er akkurat der jeg vil at noen som kan levere en seriøst bra simulator for vårt, skal ta skjeia fatt og gjøre noe med det.
      For en ting er sikkert, den første som slipper noe hardt å tygge på her, er en som andre produsentene kan bli inspirert av. En muligens ny ide, men med et potensiale som kan løfte sporten mye mer enn ETT møte med gutta iløpet av sommeren.. Kanskje han knekten der faktisk fikk lyst til å slå han andre som han gjorde mange ganger no i løpet av vinteren. Så da, ETTER at snøen er borte, da har en fått fyring nok, og "erfaring" nok til å vite at folka ikke biter mer en en selv. Det blir en gjeng så å si, som kjenner terrenget i løpet av vinteren.

      Motivasjon er stikkordet, og selv om "teori" og praksis er minst to forskjellige ting, så løftes hver og en som tar steget ut i en konkurranse, på uansett måte, et stort steg i egen utvikling på det en vil bruke fritida si på.

      For dette er steget videre på simulator med seilfly tror jeg, og definert ned på et nivå som mange fler enn søndagsflygern vil ha.
      Poenget er å få en ball til å rulle, jeg gir engentlig beng i hvem som gjør hva, bare så lenge det blir noe hangulvene verden over ser noe de liker. Og blir med på det.

      Så gi gjerne tilbakemelding her på at du har avlagt din stemme
      Last edited by Soarer; 13-03-10, 02:22.
      Mvh
      Gudmund

      Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
      Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

      Comment

      Working...
      X