Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bend til O.S FS-91

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bend til O.S FS-91

    Hei! Har en slik motor, og da jeg monterte den valgte jeg å bøye det lille stålbendet så jeg kunne få potta dit jeg ville. Fulgte "alle regler" og fylte bendet med finfin sand og varmet opp etc. Men det var ikke til å unngå at den innvendige diameteren ble ca 20% mindre, og nå får jeg ikke fullt turtall lengre.

    Noen som har et slikt bend liggende etter at dere har installert en flexislange istedet? Tenker kanskje særlig på warbird-gutta. Nytt bend og potte koster 500 på elefun, så om noen har et slikt liggende, eller har link til et bend som er rimeligere, så setter jeg veldig stor pris på det. Det aller beste ville vært et 90-graders bend, men de jeg finner har alle innvendige gjenger i den ene siden, og utvendige på den andre siden. Trenger utvendig-utvending /hann-hann slik som vist på bildet til venstre, men som sagt gjerne 90 grader som i bildet i høyre.
    Attached Files
    Med vennlig hilsen
    Johannes Gjessing GMFK
    || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

  • #2
    Hei!

    Just engines i England har, bestilte 90 grader bend til min 0s 91 for kort tid siden, god service og rask levering. Har handlet motor og annet der før, kan anbefales.

    mvh Terje
    Terje Pedersen

    Indre Østfold Modellflyklubb

    91399490

    Comment


    • #3
      Her er ihvertfall 90graders bendet....: Error Page | eBay
      Jan Fredrik Bjordal
      www.JetsOfBergen.no

      This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

      Comment


      • #4
        Sniker inn et spm her.. noen som vet om gjengene på bendet er de samme som på en Magnum .91?
        Mvh Steffen Sund.

        Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra Greatplanes

        Comment

        Working...
        X