Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyheter om Jeti Duplex sendere - 2.4 Ghz med telemetri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • torgust
    replied
    Det var en ting som ikke stemte når jeg så bildene av radioene tidligere i dag, men fikk ikke tak på hva det var. Inntil en kar på RcGroups påpekte det.

    Plasseringen av trimmene er jo helt idiotiske. Ser ikke for meg å slippe stikka og føle meg frem til hvilken av de 4 tettsittende knappen jeg skal trykke på for å trimme når jeg f.eks tar maiden på det som viser seg å være et dårlig trimmet fly.
    Dette håper jeg virkelig Jeti gjør noe med når den endelige versjonen kommer i salg. Men inntil nå har de vært lydhøre for brukernes ønsker så det ordner seg nok.

    Leave a comment:


  • JayBee
    replied
    Tror jeg venter med ny radio til denne kommer ut

    Leave a comment:


  • Funnypark
    replied
    Må bare stemme i her. Dette var fine saker...

    Kanskje DX10T ryker som potensiell ny radio for min del...

    Leave a comment:


  • per.oines
    replied
    Oii, DC-16 er jo bære lækker

    Leave a comment:


  • torgust
    replied
    Originally posted by nomore View Post
    De der var både stygge og stilige på samme tid
    Hehe. Akkurat det samme som jeg tenkte det
    Ang glare så kan du kanskje være inne på noe der. Får håpe backlight'n tar seg av det i så fall

    Leave a comment:


  • nomore
    replied
    De der var både stygge og stilige på samme tid

    Likte veldig godt det store displayet. Men det såg ut til å være noe utsatt for "glare".

    Leave a comment:


  • torgust
    replied
    Ny info: First JETI model transmitter - DC-16 : JETI model s.r.o.

    Spent på prisen på denne, for dette synes jeg så bra ut

    Lurer på hva de mener med Unlimited settings? Betyr det et ubegrenset antall frie mikser kanskje???

    Liker plasseringen på displayet også. Forunuftig plassering med tanke på å tyvlese litt telemetridata under flyging.

    Leave a comment:


  • Nyheter om Jeti Duplex sendere - 2.4 Ghz med telemetri

    Jeti har siden 2008 levert noen glimrende 2.4 Ghz moduler med full telemetri til alle radioer som gir ut PPM-signal. Flere leverandører har gitt signaler om at de vil lage radioer som gjør integrering av 3.parts moduler vanskeligere som en følge av dette.

    Jeti har derfor for en stund siden annonsert at de vil komme med egne sendere ila 2011.
    Første Sender ut vil bli presenter på Nurembergmessa 3. feb.
    Detaljert info vil også bli tilgjengelig på Jeti's websider 3. feb.

    Jeti har ikke sagt så mye enda, men noen data har sluppet ut. Ubekreftet dog.

    - Utviklet og produsert i Tsjekkia.
    - Mer enn 9 kanaler
    - LCD med hvitt baklys
    - Senderpulttype. Pinnsvinversjon er under utvikling nå.
    - Tilgjengelig i løpet av 2011.

    Pris ukjent, men ryktene sier rundt 800 Euro. Det burde kunne gi priser rundt 6000 kr i norge.

    Blir spennende å se hva slags grensesnitt de har fått til, og hvilke muligheter disse senderne gir på mixer, flyfaser osv..

    Noe som vet mer?
    Attached Files
    Last edited by torgust; 29-01-11, 13:55.
Working...
X