Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyheter om Jeti Duplex sendere - 2.4 Ghz med telemetri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    bra det . har lagt den inn . sendte en mail i går om dette . så får håpe det kommer på neste oppgradering
    Pike perfection x3
    Race M
    victor
    Mini Corado
    Graupner mc 32
    Graupner mz 24
    [/QUOTE]

    Comment


    • #62
      Har ingen erfaring med Vario fra før, men er det ikke meningen at den skal hyle og skrike ved stig og synk?
      Får ikke noe lyd fra min uansett hvor mye jeg vift og veiver rundt med den.
      Jan Eric Klausen
      Forus RC Klubb

      Comment


      • #63
        skal være meninga det ja , tipper det har noe oppsettet ditt i jetibox menyen om hvor mye stig den skal slå ut på . er det på den handholdte jetiboxen ihvertfall .
        Pike perfection x3
        Race M
        victor
        Mini Corado
        Graupner mc 32
        Graupner mz 24
        [/QUOTE]

        Comment


        • #64
          Utklipp fra en tråd jeg leste. Ser ut til at det er forskjel på gammel/ ny Vario..

          Mvario (non Ex)
          ----------------------

          Fail. I could not get the Mvario to work via telemetry. Tried a firmware upgrade of the Mvario but it is not recognised by the USBa Jeti adaptor.

          I can get data from the Mvario by plugging it in direct to the Profi but that is of no use.

          I think I will have to return the Mvario as it does not work for me.
          This is a warning for those of you hoping to use telemetry sensors. Make sure you buy sensors with the 'Ex' badge if you are planning to get a JetiBox Profi or Jeti Tx. All the Rx's can be firmware upgraded to Ex.
          Last edited by Siggi; 18-07-12, 00:12.

          Comment


          • #65
            jeg bruke både den gamle og ex modellen av varioen .
            Pike perfection x3
            Race M
            victor
            Mini Corado
            Graupner mc 32
            Graupner mz 24
            [/QUOTE]

            Comment


            • #66
              Om det er noen som er lei av å vente, ligger min til salgs =)

              RCMarked.no / Jeti DC-16

              Løp å kjøp
              Last edited by sub_sonic; 19-07-12, 18:53.
              GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
              sigpic



              Comment


              • #67
                Hvorfor selger du allerede?
                Jan Eric Klausen
                Forus RC Klubb

                Comment


                • #68
                  Har noe annet godt på vei inn
                  GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
                  sigpic



                  Comment


                  • #69
                    noen som har løsningen ?

                    får ikke lest av fra dc 16 men proofiboxen funker

                    finner ikke noe svar hos MR Googlle heller .
                    Attached Files
                    Pike perfection x3
                    Race M
                    victor
                    Mini Corado
                    Graupner mc 32
                    Graupner mz 24
                    [/QUOTE]

                    Comment


                    • #70
                      Er en liten bug meg radioen min. Skal prøve å justere klokke/dato. får jeg ikke justert minutter. Går jeg ut av menyen og inn igjen, står dato på 2100.05.07.





                      Er deres slik?
                      Last edited by sub_sonic; 21-07-12, 00:38.
                      GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
                      sigpic



                      Comment


                      • #71
                        jeg leste noe om dette enten på rcnetwork.de eller jetiforums .

                        er det noen som har fått lyd i varioen ? og får lest inn i noe som helst inn i flight monitor ??

                        lyd i varioen har jeg fått nå , men ikke i instillingene i jetiboxen .

                        tydlighvis at det mangler endel på software siden .
                        Last edited by tomin; 22-07-12, 15:36.
                        Pike perfection x3
                        Race M
                        victor
                        Mini Corado
                        Graupner mc 32
                        Graupner mz 24
                        [/QUOTE]

                        Comment


                        • #72
                          Hvordan er dere fornøyd sålangt med radioen? Er programmering/ oppsett enkelt på de?

                          Comment


                          • #73
                            Det jeg kan si er at brukergrensesnittet og menyer er enkelt, logisk, nøytralt og oversiktelig.
                            Hvis jeg skal sammenligne med f.eks. Robbe/Futaba FX-30, så er FX-30 et hestehode foran på miksere og justerings muligheter.
                            Men når det er sakt så oppdaterer Jeti programvaren sin med nye funksjoner og forbedringer underveis.
                            På hardware siden så er Jeti overveldende overlegen, både innvendig og utvendig.
                            Jeg beholder min FX-30 til større og krevende oppgaver, men det er ikke tvil om at de nye mulighetene med telemetri og lydbehandling i Jetien gjør FX-30 en smule utdatert.
                            Man kan for eksempel spille inn kona som sier "70% throttle" og få radioen til å spille av beskjeden når stikken er på 70%.

                            Dersom man har helt spesifikke krav som for eksempel storseiler med 6 eller flere ror på vingen og vil ha avanserte oppsett, så tror jeg kanskje at jeg ville valgt en av topp modellene til f.eks Graupner eller Futaba.
                            Men dersom spesifikasjonene ikke er helt spesielle, så tror jeg at denne radioen i de fleste tilfeller vil gjøre jobben glimrende og på en enkel måte.
                            Last edited by tyggen; 09-11-12, 01:09.

                            Comment


                            • #74
                              Jeg er knallfornøyd med min DC-16 så langt, veldig enkel å bruke - med mye muligheter mtp. å koble funksjoner sammen på kryss å tvers! Som "Trykal" sier så er byggekvaliteten helt rå.

                              Bunnsolid sak som virkelig føles ut som et kvalitetsprodukt i hendene, i motsettning til de fleste andre plastradioer.

                              Tenkte å legge ut litt mer erfaringer / tips&triks ettersom jeg blir kjent med min, kan riktignok ta litt tid ettersom jeg har lagt hobby litt på vent intill videre. Kaldt! brrr..

                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • #75
                                Jeg er også superfornøyd med min radio.
                                Har ikke møtt noen begrensninger enda, men det skal siees at jeg ikke har noen store avanserte modeller.
                                Har montert disse "håndstøttene" som gir litt mer komfort.
                                Bildergalerie-Handauflagen - senderpult-dc16
                                Jan Eric Klausen
                                Forus RC Klubb

                                Comment

                                Working...
                                X