Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor får man kjøpt sort skumgummi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor får man kjøpt sort skumgummi?

    Er på jakt etter sort skumgummi til bruk i en sender koffert. Er det noen som vet om hvor i Norge man kan få kjøpt dette? Er ikke interesert i sånne skumgummiplater med ferdige terninger siden disse bare løsner med tiden. På forhånd takk
    Lars Norberg

  • #2
    Prøv rufo.com. de veit jeg at har, men det er ikke akkurat billig...
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

    Comment


    • #3
      Prøv møbelsnekrere og denslags.

      Comment


      • #4
        Er ute etter det samme, og beste jeg har funnet hittil er clas ohlson plastkoffert, som er ferdigfyllt, slik at man kan kutte ut det man vil, biltema sin koffert virker å ikke ha noe i seg, men skal ta en tur bort for å sjekke.

        Kjøpte en senderkoffert, men jr'en var for høy...

        Comment


        • #5
          Har hatt den kofferten bra Clas Ohlson selv, men den består av slike terninger som etter en stund faller av. Det er dette jeg har hatt nå så trenger å lage ny innmat til senderen når jeg får ny.
          Lars Norberg

          Comment


          • #6
            Tror jeg fant en nettbutikk som har masse skumgummi. De hadde sort skumgummi men bare en spesialtype som kostet 1500,- per kvadratmeter i 10cm tykkelse så ganske stiv pris.

            Skumplast Senteret AS - Forside
            Lars Norberg

            Comment


            • #7
              Var på Skumplast Senteret å kjøpte noe skumgummi til min koffert.. det sorte de har er mycket dyrt.. men er jo bare å få de til å kappe til vanlig å spraye den ned.. tenkte å gjøre det, men orka aldri :P
              Thomas Kristensen (30)
              Oslo, Grefsen

              Radio: Spektrum DX6i & DX8
              Ultra Micro: Mange forskjellige
              Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
              Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>

              Comment


              • #8
                Originally posted by Lars N View Post
                Tror jeg fant en nettbutikk som har masse skumgummi. De hadde sort skumgummi men bare en spesialtype som kostet 1500,- per kvadratmeter i 10cm tykkelse så ganske stiv pris.

                Skumplast Senteret AS - Forside
                Handlet mye skumplast hos dem - du trenger ikke velge spesial "instrument koffert" skumplasten (selv om denne er utrolig slitesterk og stabil), de har mengder med andre typer (og rester) og betaler du en "del" mer så får du den kuttet til ønsket form.
                Vil anbefale deg å ta en tur innom dem når du er i Oslo sentrum.
                Last edited by Quadrocopter; 31-07-12, 14:39.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Quadrocopter View Post
                  Handlet mye skumplast hos dem - du trenger ikke velge spesial "instrument koffert" skumplasten (selv om denne er utrolig slitesterk og stabil), de har mengder med andre typer (og rester) og betaler du en "del" mer så får du den kuttet til ønsket form.
                  Vil anbefale deg å ta en tur innom dem når du er i Oslo sentrum.
                  Tenkte jeg skulle gjøre det, men de var for det meste gul eller rosa skumgummi. Den eneste sorte han hadde var en slik spesial antistatisk skumgummi som kostet deretter.
                  Lars Norberg

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Lars N View Post
                    Tenkte jeg skulle gjøre det, men de var for det meste gul eller rosa skumgummi. Den eneste sorte han hadde var en slik spesial antistatisk skumgummi som kostet deretter.
                    Er ikke rosa bra nok ???

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Quadrocopter View Post
                      Er ikke rosa bra nok ???
                      Nope desverre, rosa er ikke min farge :P

                      Ingen som vet om noen forhandlere som har sort?
                      Lars Norberg

                      Comment


                      • #12
                        Hva med denne teknikken?!
                        Pamper your tools in a cosy drawer space!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Quadrocopter View Post
                          Det der var jaggu genialt, hva slags skum tror du han bruker? Vanlig byggskum er vel for sprøtt vil jeg tro. Vet ikke helt om jeg ville prøvd dette med radioen uten å lage en modell av den først, men for verktøy var det der stilig teknikk...
                          Lars Norberg

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Lars N View Post
                            Det der var jaggu genialt, hva slags skum tror du han bruker? Vanlig byggskum er vel for sprøtt vil jeg tro. Vet ikke helt om jeg ville prøvd dette med radioen uten å lage en modell av den først, men for verktøy var det der stilig teknikk...
                            Ser ut til å være en ekspanderende skumtype ala byggeskum, tror ikke at dette blir for sprøtt og siden det ligger et tøystykke på yttersiden så vil dette beskytte.

                            Comment


                            • #15
                              Head rc i Danmark har diverse. Se under nye produkter.
                              Fly well-make my day!

                              Comment

                              Working...
                              X