Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cessna 177 cardinal on floats

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Når jeg regner om fra oz/sq. ft til g/ dm ganger jeg med 3.
    Dvs.: oz/sq. ft. x 3 = g/ dm. Del på 3 hvis du går andre veien.
    Denne formelen er nok ikke 100% nøyaktig, men du kommer veldig nær sannheten. Bra nok for meg i allefall.
    Mvh
    Gunnar Børseth

    I might not be very good, but I'm fun to watch.

    Comment


    • #77
      Hva slags silikon spray? det er vel ikke bare å ta nermeste støvle spray og sette i gang vel?
      Jo, faktisk. Noe er bedre enn ingenting. Vanlig silikonfett (spray) eller vaselin er delvis vannløselig (og tørker ut), så man må vedlikeholde med jevne mellomrom.
      Det finnes fullstendig vannfast silikonfett i elektrohandelen og på bilverksted.
      Kan også bruke noe som kalles dreieskivefett (noe svineri som du ikke får av uten løsemiddel). Brukes på svingskiva på semitrailere bl. a.

      Comment


      • #78
        Originally posted by nybegynner
        SISTE NYTT!!!


        Jeg hadde oppe flyet i dag, og da jeg skulle lande vippet det ned
        og gikk rundt på hode.
        i samme stund knakk flyet i to
        litt foran bakvingen.
        Hvordan i all verden kan jeg lappe dette sammen.
        Tenkte at det ikke ble så sprøtt i kulda.(2-3minus).
        Lappe tips mottos med takk.

        MVH
        knust cessna 177 eier.
        NB!jeg kan jo kjøpe ny kropp men det er jo litt dyrt.
        Går det ikke an å bruke krymprplast, da.( blir kanskje litt tungt, men det skader ikke å prøve.)

        Comment


        • #79
          (Gidder ikke starte en ny tråd bare pga. dette... relater det gjerne opp mot vekt/tybgdepunkt og prestanda så er vi vel ikke så langt off topic...)

          Denne cessnaen med .45 Rossi... funker det?? På papiret har den ihvertfall forholdsvis like tall med en .60 av annet fabrikat.

          Synspunkter?
          Espen Melby

          :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

          Comment

          Working...
          X