Announcement

Collapse
No announcement yet.

Extreme Flight 48" YAK 54-E

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Canapyen har lett for å falle av på disse modellene. Jeg har laget ett stort hull under bak for å bøte på problemet
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

    Comment


    • #47
      Er det noen som har erfaringer med pakketilbudene fra Extremeflight? Frister å bestille High Altitude/Power Hungry 4S Combo på nettbutikken dems.

      Comment


      • #48
        Hei.
        Jeg har kun brukt egen "innmat" og har derfor ineg svar på din spørsmål, men HVIS du tenker på å kjøpe dette bør du sjekke prisene hos Ken først. Det blir som regel dyrere å kjøpe "overseas", i hvert fall når jeg sjekket.

        Peter
        Peter Rahm
        Siggerud
        Cirrus RCFK

        Comment


        • #49
          nå har jeg testet flyet, og jeg må si jeg ble ikke så veldig imponert Grunnen til det, er at høyderorservoene (2 stk HS-55) og ballanserorservoene (2 stk Tiny S) ikke ville sentrere skikkelig. Mao. flyet fløy aldri rett fram. Jeg måtte også ha 3-4mm nedrorstrim for at flyet skulle fly rett...
          for å løse problemet på ballanserorservoene, byttet jeg til Digitale Futaba 3150 servoer. Nå ville ikke flyet legge seg over til siden hele tiden!

          Jeg syntes ikke flyet var så sprekt med AXI 2820/12, 13x6,5 APC E, 3S 1800 (20C). Batteriet er begynner å bli litt dårlig, men den gikk ikke uendelig vertiklalt...

          flyet skal få to nye digitale Futaba 3154 på høyderoret, så får vi se om det ikke flyr litt bedre Jeg tror også jeg skal endre nedtrekket littegranne, for å få bort all nedrorstrimmen...
          Jørgen Wake Stensen
          Bodø MFK
          Man blir aldri bedre uten utfordringer og trening!

          Comment


          • #50
            Trist å høre.
            Mitt oppsett (propell ble APC 11x5.5) ble ganske perfekt synes jeg. Med 4S er jeg nesten aldri nære full gass en gang. Full gass vertikalt og Yaken går i omløpsbane (-; Unntatt att gjenger i motoren ga seg på søndagen med påfølgende nødlanding er jeg superfornøyd (dette var raskt fikset). Motor er reparert og flyet er klart til ny tur.

            Peter
            Peter Rahm
            Siggerud
            Cirrus RCFK

            Comment

            Working...
            X