Announcement

Collapse
No announcement yet.

kyosho p40 warhawk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kyosho p40 warhawk

    endelig,der var jomfruturen med min p40 warhawk unnagjort,meg og en kamerat var ute.han har spitfiren av kyosho.og jeg må si disse flya fløy veldig pent,men jeg merka fort at dette var ikkje noen høyvinget trainer,måtte holde den igjenn heile tida når en svingte med det,den rettet seg ikkje opp igjen selv sånn som ein trainer gjør!men dette ble fort en vane.innflyvingen gjikk og greit,la den inn temmelig høgt og lot den flate ut mot stripa,måtte kompensere med litt gassbruk når den nermet seg moder jord.og litt høyderor ga jeg når den hadde satt seg,min konklusjon er at dette er bare helt rått.blir nok ein større ww2 fugl på meg i fremtiden.
    mvh jan sigurd røyseland

  • #2
    Gratulerer Nå er faren for å bli hekta på ordentelige fly veldig stor desverre :P
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      ja du har helt rett her.har kun fløyet disse små dogfighterene før.og må si det er noe helt annet når vingespennet er ca 160.du skulle sett kameraten sin spit.han la den over i en fin sving i temmelig god høyde.og der plutselig slapp vingen fra kroppen,flyet gjikk som et prosjektil rett til himmels,mens vingen landet på åkeren.flyet landet omsider med nesa først i elva.det ble årets første bad for ham.men eneste skaden på flyet var cowlingen som gikk.jeg hadde en skikkelig smell med min warhawk også her i høst,skulle prøve og ta den opp,fikk ikkje nokk fart og etter ca 10 meter i lufta slo den over og deiset i bakken,alt var like helt kun vinge festet og noen småting som måtte limes.må si jeg er meget imponert over kvaliteten på disse setta av kyosho.mitt neste ww2 fly tror jeg blir en cmpro p40 warhawk,det er ikkje mye som er råere og se på en når disse nydelige fuglene kommer i lav høyde over stripa
      mvh jan sigurd røyseland

      Comment


      • #4
        har du bilder?
        Align T-Rex 700
        Align T-Rex 250
        Hangar 9 Sundowner
        Hangar 9 Spitfire mkII,Saito FA100
        Dynam Extra 330
        Vmar Easy 3d,TT pro 46
        ARC Cessna Cardinal
        Hacker Arrow 3d (ikke ferdigbygd)
        CMPro Giles 202 140size,Roto 35vi
        GreatPlanes P40 Warhawk (os25LA)


        ǝʌısuǝdxǝ sı dn puɐ dn sı uʍop ''''pǝʇɹǝʌuı puɐ ʍo1 buıʎ1ɟ uǝɥʍ

        Comment


        • #5
          tok masse bilder fra flyvingen men fikk ikkje tatt av spitten etter den mistet vingen
          mvh jan sigurd røyseland

          Comment

          Working...
          X