Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nemesis fra TWM, erfaringer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nemesis fra TWM, erfaringer?

    Noe som har erfaringer med Nemesis fra The World Models:
    Siden finnes ikke

  • #2
    Ingen respons på denne tråden å da jeg plutslig trengte et nytt fly så får jeg vel prøve det selv.
    Flyet er i hus og esken er såvidt åpnet, kan ta bilder om det er intresse for det.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Lars Odland View Post
      Ingen respons på denne tråden å da jeg plutslig trengte et nytt fly så får jeg vel prøve det selv.
      Flyet er i hus og esken er såvidt åpnet, kan ta bilder om det er intresse for det.
      Bilder er knall! Hvordan virker kvaliteten på modellen?
      Stian Håvak (82)
      Fly low or crash trying!

      MFN @ Facebook - Like!

      Comment


      • #4
        Kvalitet, ikke så veldig imponerende uten at jeg er noen ringrev. Tynt treverk og veldig sparsomlig brukt må jeg si.
        Feks. "basen" understellet skal skrus fast i klarer jeg sikkert å knekke om jeg ikke forsterker det, limt i en tynn vegg og noen tynne deler av rammen, hele motorboksen ser også noe pjuskete ut. Det holder sikkert, men tviler desverre på at flyet tåler mange feillandinger.
        De skal ha for stilige vingetupper da.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Har ett annet fly fra TWM; LA-racer 40 med ASP 52 totakter, og betrekningen har en tendens til å flasse av det gjennomsiktige ytre sjiktet etter noen turer. I tillegg er det brukt en slags gjennomsiktig tape på skjøter i betrekningen rundt kanter på vingetupper og andre "kritiske " områder. Denne flasser også av. Ellers er jeg fornøyd, flyr kjempebra og kan fly både raskt og sakte.

          Ellers er det en fin modell du har fått. Har selv akkurat bestilt 120-180 utgaven fra Seagull med 2 m vingespenn.

          Comment

          Working...
          X