Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gee Bee R-3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gee Bee R-3

    Noen som vet om denne Gee Bee`en selges her hjemme?
    Esprit Tech/Model 1.321.428.3066

  • #2
    Ikke helt "hjemme", men ganske nær. Jeg har bestilt en her til knallpris :404 Not Found
    GunnarO
    ----------------------
    WhirlwindFighterProject.org
    sigpic

    Comment


    • #3
      Det ser så stilig ut det flyet, veldig spesiellt, nesten styggfint.
      Hva måtte du betale i frakt fra nabolandet?

      Comment


      • #4
        Den endte på 1596,- NOK, frakt på 200,-og mva på 449, totalt 2245,-

        tror det er ganske rimelig, da den ligger på 2694,- fra usa uten frakt og mva.

        Den er utrolig kul, gleder meg til settet kommer. (men ikke til alt utstyret jeg må kjøpe ekstra )
        GunnarO
        ----------------------
        WhirlwindFighterProject.org
        sigpic

        Comment


        • #5
          Hva skal snurre propellen, el. eller fuel?

          Comment


          • #6
            Det blir el. men kommer nok til å vente litt med innkjøp av komponenter. må få en trainer i lufta først. Det er 18 år siden jeg fløy fly sist. (bortsett fra på sim. da) Det sitter sånn passe i fingrene, men ikke nok til å begynne med en racer. Denne er så rå at jeg bare måtte ha den, det svei skikkelig på baklomma når jeg så den.

            dvs. radioutstyr og batteri har jeg, så det er vel bare en axi og esc som mangler.

            jeg må ihvertfall vente helt til neste lønning...
            GunnarO
            ----------------------
            WhirlwindFighterProject.org
            sigpic

            Comment


            • #7
              Skummet igjennom maualen og så den var anbefalt .70-.80 to-takt. Da bør vel en .75AX duge...

              Her er forøvrig en pen film av en vesentlig større R-3 til et vesentlig større budsjett, motorlyden er som musikk!

              Comment


              • #8
                Fin den modellen der lars tenkte selv på den en stund var en som solgte den komplett på rcmarked for 3 lapper for en liten stund tilbake...
                Oi en perfekt landing

                Comment


                • #9
                  Stilig fly. Men har mft begynt og selge til norge igjen nå? De kunne ikke selge meg noe i fjor høst hvertfall

                  Comment


                  • #10
                    Tja, de hadde ihvertfall valg om å sende export til Danmark/Norge når jeg skulle velge forsendelsesmåte. Jeg har heller ikke fått noe melding om at de ikke kan sende. Nå har jeg riktignok ikke vært hjemme på 2 uker, så jeg vet ikke hva som ligger i posten. Jeg regner med at de hadde sendt mail om de ikke kunne sende hit.
                    GunnarO
                    ----------------------
                    WhirlwindFighterProject.org
                    sigpic

                    Comment

                    Working...
                    X