Announcement

Collapse
No announcement yet.

Teazer på kommende prosjekt og review :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Utenom 9206 så vet jeg at Futaba 9350 digital og JR 8411, 8511 og 8611 får veldig god kritikk. Det gjør også Hitec 5945 som både er sterk og rask.

    Flere servoer inline gjøres jo elegant med disse: http://www.swbmfg.com/
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #47
      ...lekkre biter...
      Var innom disse sidene å snoka litt...ser veldig ryddig ut og blir en veldig stødig platform for pull-pull overføring.
      Her kan man stramme opp wire'ene uten att man belaster utgående aksel på servo... lekkert!
      Mvh

      Olav Lund

      Comment


      • #48
        Originally posted by Kråka
        Alfalfa: Du har nok bare fått med deg halvparten..
        Torque: Oz/in. kontra Kg/cm; legg merke til det BAK skråstreken... Det blir litt forskjell om man måler momentet på 10mm arm eller 25,4mm..
        Hehe.. Sorry.. My mistake...
        8.4kg/cm da... Enig??
        Det er litt mer UltraTørk....

        "Diagnose: Utilregnlig i gjerningsøyeblikket"....

        "Det oppnås ikke kontakt med abonnenten...."

        Comment


        • #49
          "Det oppnås ikke kontakt med abonnenten...." Nei; av og til er vi plaget med noe dårlig dekning.... --Du er nok ikke alene om å ha teflonhjerne...
          Bygger bedre enn jeg flyr...
          ARF? Nei takk!

          Comment


          • #50
            Originally posted by affa
            Er det noen som har prøvd ut Fromeco sine batteriløsninger ?
            Utrolige priser og gode referanser på div fora.

            se Fromeco Scale Avionics LLC
            Jeg har akkurat bestilt et batterioppsett derfra nå som jeg skal prøve i 1/4 skala Extra'n som jeg har liggende.
            Odd Sundet
            http://www.imacnorge.no

            Comment


            • #51
              Endelig fått tatt meg tid til å hente den. Ett riktig vakkert syn der i esken. Ble pent plukket ut og kjørt i bilen hjem. Det var til og med beskyttelsestrekk til begge høyderor, sideror og vingene.

              Bilder kommer
              ____________________________
              Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

              Comment


              • #52
                Ja, det er helt overlegent at Composite leverer med trekk til alle flater. På de større doningene så får du til kroppen også. De er jo berre lekre.
                Ligger en 3W 106 med potter og venter på meg hos Geir Flesche som skal inn i min

                Når jeg fikk min i huset i fjor så var jo det jo bare å rive alt ut av eska og sette sammen på stuebordet.....og cowling måtte prøves.
                Attached Files
                Odd Sundet
                http://www.imacnorge.no

                Comment


                • #53
                  Flott å se at cowlingen "passer"
                  ...dritlekkert fly...grattis!
                  Mvh

                  Olav Lund

                  Comment


                  • #54
                    Cowlingen passa bare sånn bare...vare egentlig litt for stor

                    Det er fortsatt et godt stykke igjen før denne maskina er flyklar, og ikke er det gratis heller (men fy å morro da!!). Skulle ikke overraske meg om Affa blir ferdig lenge før meg.
                    Odd Sundet
                    http://www.imacnorge.no

                    Comment


                    • #55
                      hehe ....prøvde cowlingen på Cap'n min....

                      (hvis noen lurer på hvor gammel jeg er så nærmer jeg meg stygt 35. Og til alle dere andre der ute...hvis jeg og Supra25 ønsker å tre cowlingen over hue for å se om den passer...så gjør vi det...kall oss gjerne barnslige....det blåser vi i. Dette skal bli vår nye standard....får du ikke hue inn i cowlingen så er skalaen for liten...ikke sant Supra? )

                      for stor den også....og den er bare 25%....
                      Du kan jo bo inni din du...

                      GRATIS!....neida...tok spøken. Jeg befinner meg bare i familieøkonomisegmentet når det gjelder innkjøp av RC-utstyr og misunner dem som kan blåse av litt mer $ enn meg...

                      Ville bare gratulere med nyinnkjøp. Post en byggetråd med masse bilder da vel....
                      Mvh

                      Olav Lund

                      Comment


                      • #56
                        Enig med du...la oss få tre huene våre i cowlingene hvis det faller oss naturlig (og jeg er 27) !!

                        Takker forøvrig selv om det har rukket å samle seg litt støv på modellen alt. Har vel hatt den i hus nå i et par måneder nå. De verste innkjøpa er jo gjort i og med at modell og strikk (sabla kraftig en) er innkjøpt.

                        Det vil komme en fullstendig (svær) artikkel når jeg er ferdig som blir publisert her såvel som på mine egne sider. Blir derfor sparsommelig med bilder og info før den er ferdig. Jeg er litt kjip sånn (bare spørs Widowmaker...hehe)
                        Regner vel med at Affa gjør det samme (siden han jo tross alt starta denna tråden). Er litt artig å ha info om litt større ting også, og ikke bare foamies og 40-kjerrer.
                        Odd Sundet
                        http://www.imacnorge.no

                        Comment


                        • #57
                          Gleder meg til byggeartikler.
                          ...Ja det er fint med info på litt større ting også. Hypen på isoleringsmateriale, kosteløse og mobilbatterier har til tider vert frenetisk her i huset....ikke et vond ord om depronmodeller. Skal nok prøve en selv en gang, ...og jeg digger jo 40-kjerrer, men det skader ikke med litt balanse.
                          Mvh

                          Olav Lund

                          Comment

                          Working...
                          X