Announcement

Collapse
No announcement yet.

3DHS 89" Slick 540

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Larsern View Post
    Pfett!

    Bare en ting....... SPINNER!!!!!
    Enig i at det ser ikke ut uten en spinner men jeg orker ikke vente på den for å fly. Spinner er i hvertfall på vei. Den var bestilt før flyet men de hadde den ikke på lager. Er bare en type spinner jeg vil ha på denne så da venter jeg heller.

    Idag kommer forresten vinyl fra Nachos. Tar noen bilder når de er på plass.

    Spinner 4" with cooling | Mejzlik Modellbau

    Originally posted by OlaGB View Post
    Pen flyging! Og modellen ser meeget pen ut!

    Lurer på om jeg har vært ute på den stripa der engang.. Er det et lite hus/skur i enden der? Mener det var ute forbi Sola, litt sånn i ingenmannsland? 10min fra Sandnes ellerno? Eller er jeg på en annen stripe nå? hehe
    Her er en kort video jeg filmet igår. Kanskje du kjenner plassen igjen. Det er forusrc.no sin stripe. Filmsnutten er klar om en halv time på Vimeo.



    Originally posted by alflovvold View Post
    Ser ikke noe film jeg..?
    hmm...Funker det bedre om du går inn på Vimeo og ser filmen der?

    Hans Magnus Brandvold on Vimeo

    Originally posted by havard.j View Post
    Nice
    Fikk beskjed om at min orange Slick blir minst en måned forsinket i dag Fikk tilbud om en rød. Så ble jeg litt grinete og takket nei til den røde. Da kom det kontrabeskjed om at han hadde funnet en orange alikevel Blir vel uanset ikke sendt før tidlig januar ser det ut til.
    Kjipt men sånn som været er nå så får man kanskje ikke flydd så mye likevel. Uansett så er det verdt å vente synes jeg.
    Last edited by Awry; 14-12-11, 06:48.
    Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
    Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
    Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
    Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
    Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

    Comment


    • #47
      Jeg synes plassen ser veldig kjent ut serru, men kan ikke huske at det var et såpass til klubbhus der.. Var nok drøyt 2 år siden jeg var der ute..
      Ola G Bråten -77
      Sunndal flyklubb avd. Modellfly
      Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
      3DHS Slick 89" Q80-8m
      Jeti DS-16

      Comment


      • #48
        Steike for drittvær! Men fin flyging, smukt. Lavere!!

        Synes jeg kjenner igjen Slick "greia", hadde en 51" Slick tidligere som liksom ikke ville ned - svever nesten av seg selv. Spinneren du linket til virket veldig smart, ikke dumt med de luftehullene.

        Regner med at du tar med denne til Fagernes-treffet? Alltid artig å hilse på likesindete 3D karer.
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • #49
          Originally posted by alflovvold View Post
          Steike for drittvær! Men fin flyging, smukt. Lavere!!

          Synes jeg kjenner igjen Slick "greia", hadde en 51" Slick tidligere som liksom ikke ville ned - svever nesten av seg selv. Spinneren du linket til virket veldig smart, ikke dumt med de luftehullene.

          Regner med at du tar med denne til Fagernes-treffet? Alltid artig å hilse på likesindete 3D karer.
          Jeg skulle gjerne flydd lavere, men det blåste såpass mye at jeg ikke turte. I tillegg er jeg ikke helt komfortabel med flyet ennå. Den er noe annerledes. 87 Extraen synes jeg føles enda lettere, men Slick flyter veldig godt den også. Det var den satans vinden som gjorde at den fløt ekstra godt...hehe. Måtte kjempe imot hele veien, men det var moro likevel. Jeg planla en taildip i vannet på neste flight, men så begynte det å regne så da gikk den planen i dass. :P Kun en tur igår så derfor var det så lite snutter å jobbe med.

          Jeg helt klart lyst å treffe noen 3D karer. Denne sesongen var det bare jeg som fløy 3D her, men heldigvis er det et par nye som er i gang med 3D. Litt kjekkere når det er flere.

          Jeg og en kamerat planlegger å ta en tur til østlandet på et treff. Vet ikke hvilken ennå men det må bli på sommeren eller høsten. Tar gjerne imot tips. Din Krill Yak må jeg jo få med meg! Neste treff jeg skal til blir SEFF 2012 i USA. Noen andre som skal dit?
          Last edited by Awry; 14-12-11, 08:46.
          Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
          Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
          Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
          Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
          Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

          Comment


          • #50
            ja, selvsagt - hadde flydd "høyt" selv, så ut som et rimelig hårete blåsevær. Men det er alltid artig å hype folk lavere ned, tilogmed ungene mine nå står å roper "lavere!!!" når de er med på stripa..

            Fagernes-treffet er jo uti Mars2012 en gang, veldig artig. Ellers skjer det jo stadig noe utover sommeren/høsten. Leser du litt her på forumet får du sikkert med deg det!

            SEFF2012? Bastard. Have fun!
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • #51
              Originally posted by alflovvold View Post
              ja, selvsagt - hadde flydd "høyt" selv, så ut som et rimelig hårete blåsevær. Men det er alltid artig å hype folk lavere ned, tilogmed ungene mine nå står å roper "lavere!!!" når de er med på stripa..

              Fagernes-treffet er jo uti Mars2012 en gang, veldig artig. Ellers skjer det jo stadig noe utover sommeren/høsten. Leser du litt her på forumet får du sikkert med deg det!

              SEFF2012? Bastard. Have fun!
              hehe...alt ser jo bedre når det er lavere. Mars høres greit ut. Det blir en måned før SEFF så det kan jeg nok få til. Må nesten ha 100cc min i orden til det treffet men det er litt usikkert ennå. 89" Slicken blir nok med uansett. Er det lademulighet der til mine store pakker eller må jeg ha med egen aggregat?

              Nå fikk jeg nettopp melding fra DHL. Bling vinylen er kommet! Blir kult å sette den på.
              Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
              Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
              Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
              Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
              Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

              Comment


              • #52
                Da var Nachos vinyl på plass. Jeg tror jeg brukte lenger tid på vinyl enn da jeg bygget den, men den er i hvertfall perfekt nå uten bobler...

                Mangler fremdeles spinneren.
                Attached Files
                Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
                Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
                Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
                Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
                Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

                Comment


                • #53
                  Jålebukker!

                  Tøff sak!
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by alflovvold View Post
                    Jålebukker!

                    Tøff sak!
                    Viktig å se bra ut når man triller den bort til stripa! Jeg sliter med å finne en oransje kjeledress med stjerner på som matcher...haha
                    Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
                    Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
                    Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
                    Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
                    Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

                    Comment


                    • #55
                      Ser ut som 3DHS har fått en europeisk distrubutør. Endelig!!!!

                      De første kontainerner kommer visst i februar så fra da kan man bestille euro 3DHS kool-aid fra UK.

                      Siden er ennå ikke ferdig men her er linken:
                      3dhobbyshop.co.uk
                      Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
                      Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
                      Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
                      Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
                      Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

                      Comment


                      • #56
                        TØFT. Det forandrer saken endel ja
                        AW Extra 260 42% - 3W 170xi b2
                        EF Extra 300 91" - DA-60-Carbon pipe
                        EF Edge 540 48" - Hacker A30-14L
                        RC-F RC352 48" - Hacker A30-28S

                        +++

                        Comment


                        • #57
                          Nå er Slicken min rett rundt hjørnet. Håper å ha den her i morgen, men det vel en viss fare for at julerushet setter en stopper for det.
                          Uansett mye tidligere enn forventet takket være god hjelp i fra Awry
                          Awry monterte denne på en kveld Jeg har tenkt å prøve å kose meg ihvertfall en to tre kvelder
                          Jeg er 100% sikker på at det aldri skal noen vibrerende, rykende, skranglette brøkebøtte inn i denne. Derfor kommer jeg til å rive ut deler av pipetunellen, og lette motorboxen noe.

                          Da er det bare å vente, og håpe på at det ikke er den karen her som kommer: VGTV

                          Bilder kommer
                          EF 60" Edge. Torque.
                          EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
                          3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
                          CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
                          Multiplex FunCub XL on floats.
                          Jeti DS-16

                          Comment


                          • #58
                            Kos deg med batteria dine du. Bare pass på at huset ikke brenner ned
                            Jeg kommer ikke til å følge med.......for batterileker tilhører barn.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by havard.j View Post
                              Jeg er 100% sikker på at det aldri skal noen vibrerende, rykende, skranglette brøkebøtte inn i denne. Derfor kommer jeg til å rive ut deler av pipetunellen, og lette motorboxen noe.
                              Ah, det der var vakkert. Som musikk
                              arhennie

                              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                              http://hadelandmfk.no/
                              www.henniehobby.no/arne

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by anders e View Post
                                Kos deg med batteria dine du. Bare pass på at huset ikke brenner ned
                                Jeg kommer ikke til å følge med.......for batterileker tilhører barn.
                                Enig Anders. Batteri er ikke for store smågutter. Men for de som liker fyrverkeri så er det nok svære greier med LIPo.

                                Comment

                                Working...
                                X