Announcement

Collapse
No announcement yet.

Krill - Yak55 102"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Takk gud for at du valgte bort rosa........................neida, men orange/svart ble jo konge i forhold

    Comment


    • #77
      Originally posted by anders e View Post
      Takk gud for at du valgte bort rosa........................neida, men orange/svart ble jo konge i forhold
      Hehehe..
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #78
        Bare for å skremme deg litt

        Discussion 39% Krill Katana spar failure - FlyingGiants

        Noen mener man ikke skal snappe i den hastigheten, men tåler dem ikke det er dem ikke verdt penga
        Satser på at dette var et enkelt tilfelle..............................selv om jeg vet at det ikke er det. Men dette gjelder katanan da selvfølgelig. Ser jo på exfc at dem tåler litt hvertfall

        Må erte litt vet du..............

        Comment


        • #79
          Sett den tidligere. Ouch!

          Jeg avbestiller med det samme!!! Det der har jo aldri skjedd med en balsa-modell noen gang!
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • #80
            Nope...............har aldri skjedd eller kommer aldri til og skje

            Comment


            • #81
              Men det blir ikke noe problem, jeg kommer sikkert bare til å putre ring som vanlig..

              Ser ut som de brukte "wing spars" tidligere kontra vingetuber som blir brukt nå. Er nok en grunn til det.. ouch
              Last edited by alflovvold; 13-12-11, 13:40.
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • #82
                Originally posted by alflovvold View Post
                Men det blir ikke noe problem, jeg kommer sikkert bare til å putre ring som vanlig..

                Ser ut som de brukte "wing spars" tidligere kontra vingetuber som blir brukt nå. Er nok en grunn til det.. ouch
                Ja det var visst nok problemet forsto jeg.
                Nei så lenge man flyr bare 8 tall så vil det antagelig gå bra.

                Comment


                • #83
                  Futaba 157HV!

                  Jeg stemmer derimot på 7955TG foran 7954. Er ikke de 3D ailerons på 33% Krill veldig store eller kanskje det var på 37%? Ville i så fall kanskje hatt noe kraftigere servoer.
                  Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
                  Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
                  Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
                  Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
                  Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

                  Comment


                  • #84
                    Hehe

                    Det er på 37% de er overdrevet store, altså "3D ailerons". Tipper det er for å få modellen såpass manøvrerbar/kjapp tross størrelsen.

                    På 33% så er de "vanlige", endog store.

                    Ser ut til at jeg har lagt feil throttleservo i handlekurven, HS5625MG, denne er ikke ratet til 2s lipo ser det ut til - så da er det muuuulig. Bare mulig..hehe At jeg kjører de gode, gamle TG servoene isteden.

                    Av alle innlegg på FG ang. 7954SH så er det vel omlag 95% god tilbakemelding. Mulig du har vært uheldig med dine mr. Kenneth? Hm.

                    Eneste negative jeg fant var denne testen, der de måler ymse data. Kan se ut som den ikke drar fullt så mye som de ofisielle specs, men det har jeg fått inntrykk av at de fleste sminker noe på..



                    Vel, vi får se hva det blir til.
                    Last edited by alflovvold; 13-12-11, 22:38.
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • #85
                      Jeg ville def gått for 7955. De er tried&tested over mange år og er så nær bulletproof man kommer. Har kjørt uregulert 2s lipo på en gjeng slike i ett år uten ett eneste hikk, og null slark.

                      Comment


                      • #86
                        Ikke umulig at jeg har vært uheldig, men når slikt skjer så utfordrer ikke jeg skjebnen en gang til....
                        EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                        EF Yak-54. 110"
                        EF MXS 83"
                        GB Yak-55 2,2m

                        Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                        Takk til:
                        Autopartner.se
                        http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                        Comment


                        • #87
                          Keno - ser den! Hadde vært skeptisk selv.

                          Joda, jaaada - jeg vet TG er veldig safe, ender vel opp å bytte dem. I àlla fall èn fordel med å ha levering om en stund, man kan endre litt på bestillingen underveis..

                          Jeeez, trøtt ja - nå er jeg pokker meg så lei av dette &%!"/(&!"været! Men til trøst kan det se ut som det blir litt innendørsflyging i nær fremtid. Det trenger jeg, hvis ikke kommer jeg til å slite med å fly et 8-tall snart.



                          Apropo custom-skjemar, skulle jeg tatt det helt ut ville noe slikt stått høyt på listen - da helst med en Moki150, men da hadde nok jeg også blitt litt pysete mtp. 3D flyging..hehe

                          Click image for larger version

Name:	DSC_7057.jpg
Views:	1
Size:	90.3 KB
ID:	583664Click image for larger version

Name:	Heilemann1 (16).jpg
Views:	1
Size:	227.1 KB
ID:	583665
                          Last edited by alflovvold; 14-12-11, 08:10.
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • #88
                            Ser ut som en gammel kriger jo
                            Terje Egeberg
                            "Opp ska det og det får bare virke"


                            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                            3DHS slick 89" EME 60.
                            3DHS Slick 71"

                            Comment


                            • #89
                              Jepp, men jeg er jo veldig glad i klassiske warbirds.

                              Snart så selger jeg alt av 3D fly og begynner kun med skala. P-38 Lightning står først på lista, i en skikkelig stor utgave!

                              Hehe..
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • #90
                                På tide det blir folk av deg også ja...

                                Hehe

                                mvh
                                Alf
                                ____________________________
                                Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                                Comment

                                Working...
                                X