Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mini FuntanaS fra E-Flite

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mini FuntanaS fra E-Flite

    Er det noen som selger denne i norge ?
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

  • #2
    Small Size regner med å få inn de første i romjula. Jeg får beskjed så fort de ramler inn døra
    Odd Sundet
    http://www.imacnorge.no

    Comment


    • #3
      Huffda, den så bra ut. Må ha...
      En smakebit: http://kepople.rchomepage.com/images/funtanamini.wmv
      Ikke verdens peneste flyging, mye virring men flyet flyr bra det!
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        Hvilke flystørrelse snakker vi om her da ?? vingespenn på rundt meteren??

        Passende motorstørrelse 4ccm ?? og evt hva slags elmotor ?
        Runar Isaksen
        risaksen@bluezone.no

        Comment


        • #5
          37 tommer VS, passende motor rundt 200 Watt.
          Elektro selvsagt, ikkeno slevjende sak med dårlig tomgang, masse bråk og deadstick-landinger
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment


          • #6
            hehe.. tenkte meg noe sånt til svar ja, men har en 4ccm motor liggende å ingenting gjøre serru, så ta tenkte jeg... ja akkurat.

            200 Watt, sier meg ikke så veldig mye. Har så alt for lite greie på elektro. Men det høres da svært stort ut, gjør det ikke det da ?? Må vel satste på børsteløs når en først er igang også. Ett ferdiglaga oppsett for studering hadde vært fint ?
            Runar Isaksen
            risaksen@bluezone.no

            Comment


            • #7
              4 cm2 er altfor mye vekt i dette flyet. Total flyvekt skal være 6-700 gram, noe du ikke vil klare med en slik motor. Flyegenskapene ville nok også bli heller dårlige.

              Foruten vekta så tror jeg at flyet ville riste i stykker Jeg får som nevnt beskjed så snart SS får denne inn på lager, og det er mulig at den vil bli testet snart. I så fall vil du få forslag til komplett oppsett da.
              Odd Sundet
              http://www.imacnorge.no

              Comment


              • #8
                Originally posted by Isak
                hehe.. tenkte meg noe sånt til svar ja, men har en 4ccm motor liggende å ingenting gjøre serru, så ta tenkte jeg... ja akkurat.

                200 Watt, sier meg ikke så veldig mye. Har så alt for lite greie på elektro. Men det høres da svært stort ut, gjør det ikke det da ?? Må vel satste på børsteløs når en først er igang også. Ett ferdiglaga oppsett for studering hadde vært fint ?
                ca 0,3hk
                Gert Hildrestrand.
                Limets Venner.
                Valdres Flyklubb Modell

                Famous last words? Hey watch this!

                Comment


                • #9
                  Er det noen som har prøvd mini funtana`n ennå? Ringte Small size i dag, og de hadde ikke flere på lager

                  Mvh Tommy

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tommy
                    Er det noen som har prøvd mini funtana`n ennå? Ringte Small size i dag, og de hadde ikke flere på lager

                    Mvh Tommy
                    Merkelig dette.. de går unna som varmt hvetebrød, men ingen her på forumet som har erfaring med denne?

                    Tommy

                    Comment

                    Working...
                    X