Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pilot-Rc 40% Yak 54

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilot-Rc 40% Yak 54

    Går og funderer på og kjøpe meg en slik. Har en 3w 200 motor liggende som vel må kunne brukes om jeg kjøper skikkelig eksossystem til denn.
    Men da jeg aldrig har hat et 40% fly er jeg usikker på hva jeg vil trenge av servoer til noe slikt. Her motas synspunkter og forslag med takk.

  • #2
    Sjekk denne tråden, ser at Jan Thomas kjører Savox og det ser ut til å fungere bra.

    (MFN) ModellflyNytt.no
    ---
    Mvh
    Hasse Andre Ruud
    Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

    Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

    Comment


    • #3
      Ja har lest gjennom den tråden. Men yaken er vel lit større men forskjellen er kansje ikke så stor at det betyr noe med tanke på servoene.

      Comment


      • #4
        Det kan nok ikke jeg si noe om da jeg ikke har erfaringer, men ville bare gi deg et tips..
        ---
        Mvh
        Hasse Andre Ruud
        Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

        Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

        Comment


        • #5
          Den yaken kan sammenlignes med min AW-yak i str. Men min er antagelig tyngere.
          Jeg bruker også savox. Det sitter savox 1256TG i vingene = ca 25kg på 6.6v og har 2270 i halen = 30 eller 35kg på 6.6v.
          Jeg bruker min ganske hardt syns jeg selv om siste videoen i tråden min var veldig rolig.

          Meget bra servoer til en fornuftig pris.

          Comment


          • #6
            Ok da har jeg jo en vis peiling på hvor det bør ligge. Hva har du på sideroret Anders?

            Comment


            • #7
              2x 2270..... en på hver side bak.

              Comment

              Working...
              X