Announcement

Collapse
No announcement yet.

Knallpriser på div ARF's hos Century-rc.com

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Knallpriser på div ARF's hos Century-rc.com

    Hong Kong baserte www.century-rc.com har for tiden veldig lave priser på enkelte av flyene de selger. Noe av det er "dritt", men det er også en del bra. Selv handlet jeg en TWM Midget Mustang til 24$ og en Freewing F-86 Sabre til 15$ og betalte 491 nkr tilsammen med frakt. De har også TWM Handyman til 20$, som er en knall 1 meter acromodell som flyr MYE bedre enn den ser ut (den er ikke særlig pen), og en F3A variant kalt Sunrise til 26. Har handlet med dem før og har ikke noe og utsette, så her kan man gjøre et lite varp.
    Last edited by xilian; 19-04-13, 13:12.

  • #2
    ikke så gærn pris på de på salg, har du prøvd noen fler edf? er det f-86 som er å foretrekke?

    Comment


    • #3
      Har bare prøvd Handyman'en, samt denne Extraen, og mens jeg allerede har skrytt av førstnevnte, så må Extraen unngås til enhver pris, den var ubrukelig. EDF modellene vet jeg lite om, men jeg bestillte Sabren etter å ha lest en god anmeldelse samt noen gode kommentarer. Den er jo altfor feit i kroppen til å være skalariktig, men til 15$ tenkte jeg at det var verdt et forsøk. Midget Mustangen skal visst være kapabel til meget høye hastigheter, en hevder å ha målt sin til hele 347 kmt, men om det er sant så er det neppe uten heftige forsterkninger.

      Comment


      • #4
        Hobby Lobby Skyblazer F-86 EDF ARF Review - RC Groups er det samme f86?
        347 ja... høres shady ut

        her er vel video du referer til ref 347 går jo radig.

        hvordan motor har du i din? har en ekstra liten 2215 3500kv til overs somewhere...

        Last edited by andersand; 19-04-13, 13:59.

        Comment


        • #5
          Jeg la inn bestillingen igår kveld, så jeg har naturlig nok ikke fått modellene ennå . Det var den anmeldelsen du linker til jeg leste, og jeg antar/satser på at det er den samme.

          Comment


          • #6
            sitter og titter på hk på 64mm vifter for 3 og 4s.... går utifra du gjør samme? har også no 6s 1300 liggende tar det ikke fyr er det sikkert gøy

            om jeg deler opp orderene litt, kommer jeg under 34USD og mva grensen også... frister jo.

            takk for tips iaf, blir vel noe småræl ila kvelden.

            Comment


            • #7
              Fikk stor pakke, men ikke helt det jeg forventet?

              trodde jeg hadde bestilt 2 fly totalt, j11 og F-35 med 2stk 70mm edf, viste seg jeg hadde bestilt 2stk f-35, med 70mm i hver... så da sitter jeg med 2 små 70mm enkelmodeller, forøvrig ganske sykt med 22USd for 2stk, dvs 11usd per modell, følger til og med EDF enhet, bare ikke motor og servoer

              men modellnr 2, dvs j11b på 1,5 meter ish med 2x70mm (sikker!) er litt missing in action, sendt mail så får vi se
              Last edited by andersand; 31-05-13, 00:06.

              Comment

              Working...
              X