Announcement

Collapse
No announcement yet.

Krill - Extra330SC 41%

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Tøft.
    Og du som syntes 50cc Sbach`n var litt for stor å hærje med for ett par år siden
    Blir bare 8-tall og noen kjappe roller med denne tenker jeg
    Terje Egeberg
    "Opp ska det og det får bare virke"


    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
    3DHS slick 89" EME 60.
    3DHS Slick 71"

    Comment


    • #77
      Hehe..

      Ido har laget en ny, fin film for å showcase nettopp Krill sin Extra330sc! Inspirerendes hmm..



      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #78
        Heftig film

        Comment


        • #79
          Originally posted by alflovvold View Post
          Awesomeness!!



          Blir sendt ila. uka - sammen med ny Spinner, hengsler og halehjulsbrakket til Krill Yaken min. Tatt litt tid å få svar grunnet de har hatt 2ukers ferie.

          Sjekk ut størrelsen på balanseroret. Sick.



          [ATTACH=CONFIG]70650[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70649[/ATTACH]
          Dæven, var digert det sideroret som han gubben holder i på det første bilde.
          Last edited by Svein Erik Riis; 08-08-13, 11:33.
          Svein Erik Riis
          Ikkje Noko Problem
          Sent from a Jeti DC 16

          Comment


          • #80
            Ja, går for skala looken vetu!
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • #81
              bill hempel 60% rudder?

              Comment


              • #82
                Krill Extra`n er betalt og på vei via. en eller annen frakttype - venter på tracking ID fra Ivo! Regner med den er her ila. neste uke, mot slutten.

                Pilot Extra`n er solgt og demontert å venter på at ny eier skal hente den. Den gjorde jobben sin en stund og var en fin "mellom-modell" frem til denne saken! Så denne går videre til litt mer rolige IMAC marker, vil nok funke fint.

                Skal man fly litt aggressiv 3D i lengden med en temmelig stor modell ( og atpåtil ha en langt mer agile modell, som i tillegg er litt "personlifistert" hehe.. ) så mener jeg composite er løsningen, på godt og vondt - kort fortalt.

                Vurderte riktignok en PAU "green giant" Extra som neste steg, har tro på den! Ser bra ut.

                Men - alt til sitt bruk, men det blir definitivt artig å se hvordan dette vil funke i lengden.

                Spørsmålet videre blir hvor lang tid det kan ta for å få montert dette, men kjenner jeg har endel andre prioriteringer for tiden.



                Piloten klar for henting -

                Click image for larger version

Name:	bilde (1).jpg
Views:	1
Size:	75.1 KB
ID:	602730

                Utstyret som skal inn i Krill Extra -

                Click image for larger version

Name:	bilde.jpg
Views:	1
Size:	96.9 KB
ID:	602731

                Last edited by alflovvold; 10-08-13, 22:11.
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • #83
                  Jeg er enig med deg ang aggressiv 3d på 40%, da er nok composite mere holdbart i lengden.
                  Men på 50-100cc tror jeg ikke forskjellen er stor..............om man holder seg unna røyk da........lol

                  Blir tøft dette Alf
                  Føler liksom at du har tatt over 40% showet nå...........lol

                  Comment


                  • #84
                    Hehe joa! Galskapen lenge leve..

                    Jeg ser poenget ditt, derav alt til sitt bruk.

                    Skulle jeg valgt en ny 100cc 3D/freestyle balsa/tre-modell pr.idag står EF sin 104" høyt på lista ( adskillig mer manøvrerbar enn min eldre Krill Yak, desverre hehe.. ) samt faktisk PAU sin Extra300SP etter å ha gransket alt for mange youtube snutter samt FG tråder. Ser fin ut.

                    3DHS sin 104" Slick er nok også en ekstremt stabil 3D platform.

                    En fin, tøff og stor modell er artig å holde litt show med - men når alt kommer til alt har jeg fortsatt mest glede av min gode, gamle trusty EF 48" Extra. Ironisk nok.

                    Ikveld fløy jeg min Crack Pitts i god "vin-form hehe.." her i hagen, artig det også.

                    Som sagt, alt til sitt brukt. Men gleder meg unektelig til denne.
                    Last edited by alflovvold; 10-08-13, 22:35.
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by alflovvold View Post
                      Skulle jeg valgt en ny 100cc 3D/freestyle balsa/tre-modell pr.idag står EF sin 104" høyt på lista
                      gjett hvem som arver en sånn 104" av en annen her inne...

                      litt Ot men har du prøvd 64 mxs alf? ca samme pris som 48", og er så billig at man slapper av og koser seg!

                      Comment


                      • #86
                        Ah, grattis mister! 104" er nok en bankers modell, riktignok bare prøvd 91" men det føltes ut som en hissig 3D modell med "støttehjul" hehe.. enkel og fin sak.

                        Ikke prøvd den store MXS, tror gevinsten fra den lille 48" Extra`n til den er fint liten, bortsett fra litt mindre følsomhet for vind samt muligens enda litt mer hissig.

                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • #87
                          Hvordan blir 64" samme pris som 48"

                          Større motor esc
                          Større servoer
                          6s lipo
                          Min Hjemmeside..

                          http://sveininge.iflogg.com

                          Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by sveininge View Post
                            Hvordan blir 64" samme pris som 48"

                            Større motor esc
                            Større servoer
                            6s lipo
                            selve flyet er ca samme, når man vraker, pleier det overnevnte å overleve

                            Comment


                            • #89
                              Må si jeg liker de knalle fargene denne gjengen kjører! Leking på høyt nivå hehe..



                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • #90
                                Krill - Extra330SC 41%

                                Jammen kommer denne i 31% størrelse også nå, blir vist ( samt mer info ) på Engelske EXFC om et par ukers tid..





                                Tror Krill har tatt et steg i riktig retning på de siste modellene 'aka Yak55 / Extra330sc - nettopp tilby dem i forskjellige størrelser i en enda mer ARF utforming kontra tidligere kit jeg ser de fortsatt har listet på sidene sine.

                                Vil tippe at fremtidige set vil inkludere mer&mer hardware som andre ARF produsenter leverer, dog i treverk, for å bryte seg mer inn i denne biten av markedet og ikke bare oss "særingene" som vil ha shiny comp. fly.

                                Hangar9 er allerede meldt innpass med comp. QQ Yak.




                                Sent from my iPhone using Tapatalk 2
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X