Starter en tråd på mine edge'r for å prøve å holde litt kontroll på antall turer, samt fortelle hva som skjer og gjøres framover eventuelt hva som må gjøres Kommer en del bilder og videoer også. Syns nå at det plutselig har blitt gøy å prøve å utvikle meg litt mere også
Dette blir ikke noe seriøse greier, så plutselig poster jeg noe av andre folk og andre fly
30%'n som er en 540T (2-seter) har ca 54 turer nå og har vært flydd baktung siden dag en. Etter Hamar-treffet ble tyngdepunktet flyttet noe sånn at den er en aning framtung nå. Dette hjalp betraktelig syns jeg. Hjalp å få festet rorene også Har slitt veldig med ror som løsner, men det er min feil da det er jeg som har limt inn disse med 30min epoxy.
Dette er noe jeg skal ta tak i nå og bruke PU eller hva det nå heter. Problemet blir å få ut alle hengslene da noen selvfølgelig sitter skikkelig. Men man må vel bare klippe dem og borre/slå dem ut. Ellers funker den fjell Vekt er 7.6kg med GP-61 og proflow smooth pipe.
36% singleseat'n passerte 20 turer i dag. Denne har også fungert over all forventning...........bortsett fra den dagen jeg og Alf var på Jarlsberg. Han fløy noen testrunder med den. Link: (MFN) ModellflyNytt.no
Da røk en header og et tenningsbatteri, så det ble mye skruing den ettermiddagen
I dag gled ene pipa i fra headeren, så det blir en liten service der og må få låst dette skikkelig da det er andre gangen dette skjer. Kanskje jeg legger ut hvordan jeg fikser dette
Bildene her har Alf Løvvold tatt
Det finns en del videoer av modellene, men gidder ikke poste dem igjen her. Poster nye så fort det blir filmet.
Er veldig imponert over understell og halehjulsbrakettene på disse to modellene da dette har fått MYE juling. Komplett halehjul/fester er i tjukk karbon og har såpass lengde/høyde at det ikke er fare for at rorene treffer bakken. Noe jeg setter spesielt pris på, på 36%'n da den har store ror.
Må også si at motorene funker mega bra. At motorene funker er halve morroa eller mer
Så igjen, dette er ikke en veldig seriøs tråd, så her kan alt postes
Dette blir ikke noe seriøse greier, så plutselig poster jeg noe av andre folk og andre fly
30%'n som er en 540T (2-seter) har ca 54 turer nå og har vært flydd baktung siden dag en. Etter Hamar-treffet ble tyngdepunktet flyttet noe sånn at den er en aning framtung nå. Dette hjalp betraktelig syns jeg. Hjalp å få festet rorene også Har slitt veldig med ror som løsner, men det er min feil da det er jeg som har limt inn disse med 30min epoxy.
Dette er noe jeg skal ta tak i nå og bruke PU eller hva det nå heter. Problemet blir å få ut alle hengslene da noen selvfølgelig sitter skikkelig. Men man må vel bare klippe dem og borre/slå dem ut. Ellers funker den fjell Vekt er 7.6kg med GP-61 og proflow smooth pipe.
36% singleseat'n passerte 20 turer i dag. Denne har også fungert over all forventning...........bortsett fra den dagen jeg og Alf var på Jarlsberg. Han fløy noen testrunder med den. Link: (MFN) ModellflyNytt.no
Da røk en header og et tenningsbatteri, så det ble mye skruing den ettermiddagen
I dag gled ene pipa i fra headeren, så det blir en liten service der og må få låst dette skikkelig da det er andre gangen dette skjer. Kanskje jeg legger ut hvordan jeg fikser dette
Bildene her har Alf Løvvold tatt
Det finns en del videoer av modellene, men gidder ikke poste dem igjen her. Poster nye så fort det blir filmet.
Er veldig imponert over understell og halehjulsbrakettene på disse to modellene da dette har fått MYE juling. Komplett halehjul/fester er i tjukk karbon og har såpass lengde/høyde at det ikke er fare for at rorene treffer bakken. Noe jeg setter spesielt pris på, på 36%'n da den har store ror.
Må også si at motorene funker mega bra. At motorene funker er halve morroa eller mer
Så igjen, dette er ikke en veldig seriøs tråd, så her kan alt postes
Comment