Announcement

Collapse
No announcement yet.

QQ Yak 1,8 meter.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • QQ Yak 1,8 meter.

    Heisann!

    Trengte en ny modell etter krasj med GB-Yaken og valget falt på denne som RC-Pro hadde en igjen av på restetorget. Maiden ble tatt på lørdag og denna innfridde.

    Oppsettet er som følger: Axi 5320/18, Jeti Spin opto 99, 6s 6000mah Nanotech og Apc 20x8 E propell.

    Vekta havna på i mine øyne smått håpløse 5,7 kg, men det skulle vise seg å være helt problemfritt. Power nok til grei 3D-flyving og flyegenskapende er supre.

    Har fått mer og mer sans for elektro, det neste blir å putte elektromotor i en 2,2 meter Red Bull Kina-yak som står tom på loftet. Satser på å ha den flyklar til våren
    Attached Files
    Terje Pedersen

    Indre Østfold Modellflyklubb

    91399490

  • #2
    QQ-modellene er jo helt supre
    Har hatt flere av dem.

    Comment


    • #3
      Har same modellen med Hacker Q60 og 10s oppset. Den flyr jo utrolig bra men elektro blir for kjedelig så verken jeg eller gutungen bruker den. Burde vel kansje selge den da den ikke blir brukt.

      Comment


      • #4
        Originally posted by bardp View Post
        Har same modellen med Hacker Q60 og 10s oppset. Den flyr jo utrolig bra men elektro blir for kjedelig så verken jeg eller gutungen bruker den. Burde vel kansje selge den da den ikke blir brukt.
        Og i og med at elektro er noe ræl og totalt femi byr jeg deg 1000 kr. for kjerra di! Bare for å gjøre deg en tjeneste altså..
        Terje Pedersen

        Indre Østfold Modellflyklubb

        91399490

        Comment


        • #5
          Og i og med at elektro er noe ræl og totalt femi byr jeg deg 1000 kr. for kjerra di! Bare for å gjøre deg en tjeneste altså..
          Ser ut som disse elflyene faller volsomt fort i verdi.

          Comment


          • #6
            Originally posted by bardp View Post
            Ser ut som disse elflyene faller volsomt fort i verdi.
            Hehe, jeg måtte bare. Men spøk til side, hadde vært gøy å prøvd med 10s oppsett ja. Får vel fly den med dette oppsettet en tid og se om man kanskje får lyst på noe enda råere!
            Terje Pedersen

            Indre Østfold Modellflyklubb

            91399490

            Comment

            Working...
            X