Announcement

Collapse
No announcement yet.

Extra 300 2.2m elektro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hva skal du med det i et slikt lite fly. Kjør 6,6V LiFe rett i mottakeren og ferdig med det.

    Comment


    • #17
      er en ekstra sikkerhet..

      Comment


      • #18
        Etter min erfaring er det vel heller en ekstra dingst som det kan bli feil på. Jeg kjører med to radiobatterier LiFe og to brytere på alle mine fly fra 50cc til 260cc. Kobler de to kontaktene gra bryterne inn i hver sin ende av mottakeren. Fungerer utmerket. På slike småfly som dette er det jo strengt tatt ikke nødvendig med to radiobatterier blir jo ikke rare strømtrekket på servoene på en slik lett maskin.

        Comment


        • #19
          Du har nok helt sikkert rett, jeg vurderer og bare bruke en batshare ultra og rett i mottakeren med 2 LiFe batteri pakker

          Comment


          • #20
            En ting du hele tiden bør ha i bakhodet når du jobber med et slikt fly er: For hvert ekstra gram vekt du pakker inn flyr modellen lit dårligere.
            Jo lettere du klarer å få flyet jo morsommere er det å fly.
            Med bensinmotor i flyet blir disse i utgangspunktet baktunge slik at jeg hadde alt av batterier til tenning og radio liggende på en hylle over motoren fremme i covlingen for å få det balangsert uten å bruke ekstra vekt.

            Comment

            Working...
            X