Announcement

Collapse
No announcement yet.

SIAI MARCHETTI F-260M - Anbefalinger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SIAI MARCHETTI F-260M - Anbefalinger

    Må innrømme at jeg har falt litt for denne modellen. Føler at dette kan bli en bra kosemodell Men er det noen som vet om og har noen anbefalinger på hvilket fabrikat? Får jo alt fra 160cm til 280cm og i samme variasjon i prisklasse. Kunne enten tenke meg en modell som passer for en 36-40cc bensin firetakter eller for en Saito 57cc firetakter twin.

    Har sett litt på denne:
    404 - Allt inom radiostyrt - Autopartner.se

    Denne vil være flott for en 57twin, men Autopartner sin pris for denne Kina modellen er i meste laget etter min menig. Tips og råd mottas med takk

    Click image for larger version

Name:	SF260M-ST26-a053.jpg
Views:	1
Size:	103.1 KB
ID:	637178
    Lars Norberg

  • #2
    Evt. så vet jeg at CARF har en fin utgave av denne... "litt" dyr dog
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Originally posted by xilian View Post
      Evt. så vet jeg at CARF har en fin utgave av denne... "litt" dyr dog
      CARF sin er meget flott modell, men i største laget og i dyreste laget for min del Men om noen har en brukt en de vil selge for en altfor billig penge så er jeg ikke negativ til det
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Pene fly men kanskje vanskelig å finne en bra modell. Fant denne CY Model SIAI Marchetti SF-260 87 inch Build - RCU Forums for den fra CY Models og lite har endret seg fra Kina. 1,1 kg bly i nesa og vekt på 12-13 kg. Men det flyr jo.
        Lykke til med jakten.

        Comment


        • #5
          Originally posted by ela View Post
          Pene fly men kanskje vanskelig å finne en bra modell. Fant denne CY Model SIAI Marchetti SF-260 87 inch Build - RCU Forums for den fra CY Models og lite har endret seg fra Kina. 1,1 kg bly i nesa og vekt på 12-13 kg. Men det flyr jo.
          Lykke til med jakten.
          Ja, er den jeg har sett litt på, fin i størrelsen og er den samme som Autopartner kunne skaffe siden de har CYMODELS her i nord Europa, 1,1 kg med bly vedsiden av en MLD35 er bare etter min mening pga feil motor. Planen ville vært en Sait57FG twin som passer innenfor cowlingen og veier 2,5kg så da slipper man alt blyet og bruker dette i motor i stedet, MLD35 var i svakeste laget også. Men synes Autopartner sin pris på 7395 var ekstremt for en slik Kina modell
          Lars Norberg

          Comment

          Working...
          X