Var og fløy igjen i går, og da flyet hele tiden ville litt ned så tok jeg bort loddet jeg hadde i snuten. flyet ble da litt stabilere å fly i jevn høyde så det var nok litt fram tungt.
Prøvde snapp roll for første gang, en fra klubben som var med som sa jeg skulle prøve det, god høyde full gass fult høyderor maks ballanseror og maks sideror til samme side som ballanseroret. har bare en ting å si . problemet var og stoppe i rett tid slik at det ble liggende plant igjen for det gikk virkelig unna. men kjempe morsomt. Har en annen i klubben som har flydd en del pattern så jeg tenkte å få han til å vise meg litt og lære meg noen tips . har ikke noen planer om å konkuranser men bare for å bli en bedre pilot. og som Joo sa med ett sånt fly ha god høyde så er det ikke noe problem å rette opp hvis ting går skeivt. fant ut det i går bare å slå av gassen og sleppe stikkene og la flyet få stupe ned og så gi høyderor og gi litt gass så er det oppe igjen rett vei
TØFT
Prøvde snapp roll for første gang, en fra klubben som var med som sa jeg skulle prøve det, god høyde full gass fult høyderor maks ballanseror og maks sideror til samme side som ballanseroret. har bare en ting å si . problemet var og stoppe i rett tid slik at det ble liggende plant igjen for det gikk virkelig unna. men kjempe morsomt. Har en annen i klubben som har flydd en del pattern så jeg tenkte å få han til å vise meg litt og lære meg noen tips . har ikke noen planer om å konkuranser men bare for å bli en bedre pilot. og som Joo sa med ett sånt fly ha god høyde så er det ikke noe problem å rette opp hvis ting går skeivt. fant ut det i går bare å slå av gassen og sleppe stikkene og la flyet få stupe ned og så gi høyderor og gi litt gass så er det oppe igjen rett vei
TØFT
Comment