Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke ARF fly til 50ccm bensinmotor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Trenger ikke gå over bekken etter vann. Finnes da noen kremmodeller i denne størrelsen her hjemme også: http://www.martinsen-hobby.no/vareMe...&MENY2ID=20089 Mener jeg så et av disse settene på et TV innslag på NRK Østnytt fra Fagernes i år, eller tar jeg feil?

    olle
    Last edited by olle; 24-03-06, 11:48.

    Comment


    • #17
      Hvis modellen ikke MÅ være skala, hva med denne??
      http://www.chiphyde.com/html/aircraft/doublevision.html
      Audun Thinn
      Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

      Comment


      • #18
        Rc-flight har den modellen så jeg vil vel ikke kalle det å gå over bekken...

        Når det gjelder de flyene martinsen har så blir det i hver fall for min del uaktuelt pga. det jeg syntes er en drøy pris å betale for storfly nr. 1. (ikke er de veldig store heller (tenker da på de som passer til 50ccm motor). Ja, jeg vet det kommer en del utgifter i forbindelse med f.eks bygging og trekking av cub'en også...

        4-5000 er vel overkommelig på litt sikt, men det dobbelte blir litt drøyt (tror ikke det går igjennom budsjettforhandlingene her i heimen når samboeren ser 5-siffrede summer, da er det nok bedre med et par litt mindre...).
        Espen Melby

        :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

        Comment


        • #19
          Originally posted by tyor
          Bare ett lite tips. vet ikke om det står på siden til elefun men denne er fra Vmar. nå skal jo nye vmar være mye bedre sises det

          oopps kikket nøyere det står jo vmar. ok men har selv tenkt på denne som sjøfly. stor fin modell som sikkert er fin på flotører
          Er Vmar ja. Har ikke de beste erfaringer med fly derfra, men denne er så stor att jeg kan sende en av unga inni for å lime der det mangler
          Bildet på Elefun siden lyver veldig mye. Har sett flyet hos en kolega og skalalikheten er slett ikke ille. Jeg har også tenkt på flotører.
          Blir det "dårligste av det dårlige" dette her med Vmar, ASP og Sanwa, men tror det kan bli bra for det.
          Cessnaknuseren
          Bjørn Sandbæk

          Dæ går litt mindre lim nå.

          Comment


          • #20
            hehe har både ASP og sanwa jeg også og har tenkt en del på den vmar modellen. har også sett andre bilder av den. det bilde på elefun er liksom dratt ut. ellers så har jo RC flight en stor beaver også som ikke koster alverden den er jo med både flotører og hjul.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #21
              Originally posted by Sam
              Jeg pusler litt med en slik i ny og ne ..
              404 Not Found

              Mvh
              Hvordan er det med framdriften her'a Sam?
              Siste bilde er datert 26.01.05.

              Nå skal vel ikke jeg kaste sten i glasshus og spørre sånn, men......

              Comment


              • #22
                Det er ikke såå lenge siden januar ifjor da, tiden går så fort nå om dagen...

                Greia var at den skulle være slepefly som erstatning for den mer eller mindre utslitte BUSA cuben,
                men siden unnalurerne i klubben etterpå ikke har klart å stable på vingen et eneste
                aktuellt seilfly har det liksom blitt med det så langt. Og jeg, jeg fløy elektroseiler og hadde termikken for meg selv..

                Men du, den tigermøllen din ...
                Sam Houlder

                Comment

                Working...
                X