Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cessna 177 ARC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ble helt sjuk av den videoen . Har 6 modeller nå inne i en leilighet på 50kvadrat så det begynner og bli litt trangt
    Får vente til det blir litt bedre plass før jeg kjøper en sånn en . Men jeg skal ha en sånn det er helt sikkert .
    Falcon
    -------------------------------------------
    Morten Rolfsen
    Kristiansund

    Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
    -------------------------------------------

    Comment


    • #17
      Originally posted by Falcon
      Ble helt sjuk av den videoen . Har 6 modeller nå inne i en leilighet på 50kvadrat så det begynner og bli litt trangt
      Får vente til det blir litt bedre plass før jeg kjøper en sånn en . Men jeg skal ha en sånn det er helt sikkert .
      Jeg siklet også lenge på denne videoen. Jeg har alltid hatt veldig sans for sjøfly og startet med Ready med flottører(har den ennå). Men har sittet timer å siklet på Andersh sine videoer fra BMFK av Cessnaen. Jeg har ikke angret en dag etter jeg kjøpte den. Nå er den ekstra fin (synes jeg) med røde dekaler. Dette flyet flyr virkelig flott. Vet mange ikke liker plastflyene. Personlig synes jeg de er kanonbra. Tåler mye gjør de virkelig, og lett å reparere.
      Liker du sjøfly, vil du ikke angre på dette valget
      Gisle Ranum
      Trondheim
      "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

      Comment


      • #18
        Ligger noen videoer på siden min av modellflyging, noen er også "onboard".- filmet fra en jupiter ARC

        Dette domenet er parkert

        (høyreklikk på filene og lagre som...for og laste ned)

        Inge

        Comment


        • #19
          Fant en liink til en filmsnutt her også
          http://media.putfile.com/Cessna-177-on-Floats
          Bruker litt tid på å ta av, men det er nok noe han gjør med vilje. Ikek problem å ta av på noen meter med dette flyet egentlig....
          Gisle Ranum
          Trondheim
          "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

          Comment


          • #20
            Da ble det ingen av delene, han som jeg skulle kjøpe den av fikk ikke den os`en som han hadde bestillt.
            Da rapper jeg YS 63 fra edgen min i stedet og putter den inn i cessna`n, bestillte ny YS 110 til edgen(540 60size) fra rotorsport.no i går. "skulle gå så ei kula det" tenker jeg

            Comment


            • #21
              Originally posted by formatc
              Da ble det ingen av delene, han som jeg skulle kjøpe den av fikk ikke den os`en som han hadde bestillt.
              Da rapper jeg YS 63 fra edgen min i stedet og putter den inn i cessna`n, bestillte ny YS 110 til edgen(540 60size) fra rotorsport.no i går. "skulle gå så ei kula det" tenker jeg
              Testet edgen i går og den dro ut av hover "som ei kula"
              Har testet Cessna`n med 63 motoren - - krefter nok i massevis.
              Bra effekt i de motorene gitt..

              Comment

              Working...
              X