Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jamara Sukhoi 31M Hjelp til servo montering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jamara Sukhoi 31M Hjelp til servo montering

    Har et sukhoi 31m .som jeg har montert i sammen. Men servoen er for det første for høye så balanseror servoen treffer høyde/sideror servoene... og høyde/sideror servoene treffer linken vingen.. Noen som har kjennskap til denne modellen.eksiterer det mye lavere servoer som kanskje er beregnet? servoen jeg har er multiplex mini hd
    Attached Files

  • #2
    Originally posted by BT.
    Har et sukhoi 31m .som jeg har montert i sammen. Men servoen er for det første for høye så balanseror servoen treffer høyde/sideror servoene... og høyde/sideror servoene treffer linken vingen.. Noen som har kjennskap til denne modellen.eksiterer det mye lavere servoer som kanskje er beregnet? servoen jeg har er multiplex mini hd
    Hmm . Kanskje snu bal servoen eller de andre servoene . Jeg hadde samme problem med en wm spitfire .
    Falcon
    -------------------------------------------
    Morten Rolfsen
    Kristiansund

    Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
    -------------------------------------------

    Comment


    • #3
      Har prøv å tenke på dette med det gjør ting enda være... sitter å tenker på om jeg må kappe ned der servoen er festet i flyet .. kanskje det er eneste mulighet...

      Comment


      • #4
        slik jeg ser det så har du to. den ene er å senke ballanserorservoen, forutsett at det er plass under den slik at den ikke blir stikkende ut. det andre er å bruke to ballanserorservoer montert ut i vingene. personelig tror jeg jeg ville vurdert det siste. da er det mye enklere å justere rorene presist og få jevnere overføringer synes jeg.
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          ja er en mulighet å senke balanse ror servoen.. men jeg må også senke de 2 andre for de tar oppi vingen... skal tru hva servoer som er til tenkt på ta flyet her... størrelsene på hullene for å sette servoen nedi passet perfekt..

          Comment


          • #6
            hadde tilfeldigvis jamara katalogen liggende her. og der står det 3 x XT norm og 1 x HES-388 nå aner ikke jeg hvilke servoer det er snakk om men det går det vel kanskje å finne ut

            edit du finner de vel her så kan du se på størrelsen http://www.hobbydirekt.de/Servos/Jamara:::1_125.html
            Last edited by tyor; 30-10-06, 07:40.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment

            Working...
            X