Announcement

Collapse
No announcement yet.

arc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by amundrg
    Jeg er fornøyd med Cessnaen jeg den fløy fint den. men nå er den på bygge bordet til rep.etter en styrt i skogen på Rasarud.
    lurer på et el oppset på den ene cessnaen men har ikke bestemt meg enda. så du får skrive inn din erfaring med elektro oppsett når du har fått prøvd flye.

    Jeg lurer på et elektrooppsett som jeg kan brukke bateriene i et helikopter med el opp shett, har lyst på E-raptor eller TRex 600 så da blir det 5 eller 6 selerlipo batterier som jeg vurderer
    du skal få høre alt om hvordan det blir med elektro oppsett i det flyet, jeg gleder meg veldig til og fly det og jeg syntes det er et lekkert fly
    Robert
    Hole El-Flyforening

    Comment


    • #32
      Siden dere er inne på beterkning eller bedekning, har dere hørt om ferdige "balsamerte isoporvinger"! Cambrian Models leverer funfightere med flissett til kropp og balsamerte isoporvinger.--En variant mellom flis og Arc.
      NB. Scalewarbird of Norway har bestilt 26 stk.sett av disse.......Det kan bli noen i lufta samtidig.......! Vi har da vel 30 forskellige frekvenser.....
      Last edited by spitfire; 13-01-07, 12:45.
      John Arne Sagøy
      Scale Warbirds of Norway
      Trønderbataljonen
      www.scalewarbird.org
      No guts, no glory

      Comment

      Working...
      X