Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som selger 6mm depron?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som selger 6mm depron?

    Hei,
    jeg skulle hatt tak i en plate med 6mm depron, og lurer på om noen i Romerike-området har noe til overs som er villig til å selge?

    Om noen eventuelt vet om noen utsalgssteder som selger store nok plater så kunne det også vært noe å sikte seg inn mot.

    Holder selv til i Lillestrøm, og kan ta bilen fatt og betale kontant om noen melder seg

    (For nysgjerrighetens skyld så er det en ny tomhe-modell som skal bygges

    -Granzern
    Hangar 9 trainer OS.46
    SU-37 (av Tomhe) -depron-
    F-14 sweeping wings -depron-
    Multiplex Acromaster
    Cessna 182 Elektro
    ------------------------------------
    Tidligere modeller:
    Belt CP
    Eflight Blade CX2
    Stryker F-27
    Supercub

  • #2
    Svipper du innom Oslo så har du denne

    Comment


    • #3
      Hei Granzern! Jeg har i asker hvis du MÅ ha i morgen har 80x120 hvit plate tror jeg betalte 129,-

      Comment


      • #4
        Takker og bukker for svar Haster ikke kjempemasse, så ser ann over helga hvilket tilbud jeg hiver meg på
        Hangar 9 trainer OS.46
        SU-37 (av Tomhe) -depron-
        F-14 sweeping wings -depron-
        Multiplex Acromaster
        Cessna 182 Elektro
        ------------------------------------
        Tidligere modeller:
        Belt CP
        Eflight Blade CX2
        Stryker F-27
        Supercub

        Comment


        • #5
          Kapronplater

          Hvis du tar en tur til Haslum i Bærum så kan du kjøpe kapron av elektroplast som driver der, de har 3 mm og 6 mm plater, dette er det samme som depron, og de er hvite, passer helt ypperlig til modellflybygging, jeg kjøpte 2 plater av 3mm go 2 plater 6mm betalte ca 300 kroner for hele morroa.
          KAPRON ISOLASJON OG PARKETTUNDERLAG perfekt som underlag for gulvvarme, eller noe mer enn et vanlig parkettunderlag
          skriv en mail til dem og avtal når du kan møte, jeg fikk også tilbud om å køpe i stort dvs pakker av 10 plater av hver sort, om en er ivrig til å bygge så tror jeg dette er tingen.

          Comment


          • #7
            Hvis du bestiller fra Elby; spesifiser at du skal ha dem hele, hvis ikke deler de dem i 2. Husker ikke hva portoen kom på, sikkert ikke billig...
            "Hvor høyt kan det fly?"
            "-Hvor langt kan bilen din kjøre?"

            Arne Storlimo

            Comment


            • #8
              Onninen express, 70 kr plata (stor plate) for 6mm gul.
              All you need is love

              Comment


              • #9
                Har du testet den gule?
                Synes den virker mykere enn den grå typen.

                Comment


                • #10
                  Mener å huske det var en tabell her på forumet om hva man bør bruke av depron. Hvis jeg har forstått det rett, er i alle fall ytterpunktene der sort er dårligst (sprøest) og den lyse grønne (eller rosa?) best (seigest). Den gule depronen har jeg brukt mye, for min deg fungerer denne godt. Men den bør ikke være sprøere. Har som sagt bare testa 6mm av den gule, så gul 3mm vet jeg ikke. Onninnen har denne, mulig de har andre farger/typer også. Så får du sikkert lov til å kjøpe der hvis du spør pent. Det er jo ikke et materiell man er pålagt å ha sertifisering til.
                  All you need is love

                  Comment


                  • #11
                    Her er forresten noen tips om andre typer også:

                    (MFN) ModellflyNytt.no

                    (MFN) ModellflyNytt.no
                    All you need is love

                    Comment

                    Working...
                    X