Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bryte strøm til motor.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bryte strøm til motor.

    Hei..

    Setter opp en Pilot-Rc Sbach 29% med elektroopsett.
    Motor er en Hacker A80-8.
    Finnes det noen form for brytere som han bryte strømmen til motoren, slik at den ikke står med full spenning på så fort jeg kobler i batteriene??
    Youtube: Flygutta
    -----------------------------
    Fly:Pilot-Rc Sbach 50cc elektro,Sebart Sukhoi 50Ev2, Sebart Pitts Python 50E, Sebart Angel 30E, Sebrart Katana 120E, Seagul Decathlon 60s, Kinetic 800, axn floater, Phoenix Yak 60s, Multiplex Fun Cub, SuperSport 40s, GP Yak 54, Multiplex Twister, Giant Cessna 182, P47Funfighter, AT-6 Texan Funfighter.
    Heli: T-rex 700,T-rex 450
    Kleff@ [Arne Ivar Kleven]
    (34 år ung)
    www.flygutta.com
    www.vfkm.no


  • #2
    Hei.

    Emcotec har noen fine "brytere" til dette formålet.
    Litt kostbare, men et "must" på større elektrooppsett synes jeg.

    EMCOTEC embedded controller technologies GmbH - General Electronics | Electric Flight | SPS SafetyPowerSwitch 60V 120/240A

    Comment


    • #3
      Det var en god løsning.. Men ingen som forhandler dette i gamle-landet????
      Youtube: Flygutta
      -----------------------------
      Fly:Pilot-Rc Sbach 50cc elektro,Sebart Sukhoi 50Ev2, Sebart Pitts Python 50E, Sebart Angel 30E, Sebrart Katana 120E, Seagul Decathlon 60s, Kinetic 800, axn floater, Phoenix Yak 60s, Multiplex Fun Cub, SuperSport 40s, GP Yak 54, Multiplex Twister, Giant Cessna 182, P47Funfighter, AT-6 Texan Funfighter.
      Heli: T-rex 700,T-rex 450
      Kleff@ [Arne Ivar Kleven]
      (34 år ung)
      www.flygutta.com
      www.vfkm.no

      Comment


      • #4
        For alle kraftige og store elektro-ting foreslår jeg
        RCPro.no
        Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
        Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

        Comment

        Working...
        X